واکنش ستاره یووه به احتمال بازنشستگی بعد از یورو

به گزارش مجله چایی، جورجو کیه لینی، ستاره یوونتوس به شایعات خداحافظی اش از فوتبال بعد از رقابت های یورو 2020 واکنش نشان داد.

واکنش ستاره یووه به احتمال بازنشستگی بعد از یورو

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جورجو کیه لینی در ابتدای فصل 20-2019 دچار یک مصدومیت شدید شد و حتی با وجود تعلیق سه ماهه رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا هم نتوانست به میادین بازگردد و برای یوونتوس در فصلی که گذشت به میدان برود. موضوعی که باعث شد شایعاتی درباره احتمال خداحافظی این بازیکن از فوتبال بعد از رقابت های یورو به گوش برسد اما خود او حالا به آن ها واکنش نشان داده است.

کیه لینی در این باره گفت: نگاه کردن به آینده سخت است. من حقیقت را به شما خواهم گفت. اگر به رقابت های قهرمانی اروپا برسم این بدان معنا است که در واقع به فرم ایده آل خودم رسیده ام. بسیار راضی خواهم شد اگر آن مسابقات با قهرمانی به انتها برسد. با این حال در حال حاضر نمی خواهم به اتفاقاتی که بعد از آن را خواهد داد فکر کنم.

کیه لینی حالا امیدوار است که بتواند در ماه های آینده روزهای تلخ مصدومیت را به فراموشی بسپارد. او در ادامه گفت: در سال گذشته من اصلا بازی نکردم و تداوم نداشته ام. به دنبال این هستم که تا حد امکان بازی کنم و از کارهایی که طی ماه های آینده انجام خواهم داد لذت ببرم. فکر می کنم که در این سن و سال نمی توانم برنامه ریزی بلند مدتی برای خودم داشته باشم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 646

به "واکنش ستاره یووه به احتمال بازنشستگی بعد از یورو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ستاره یووه به احتمال بازنشستگی بعد از یورو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید