پاندورا جاذبه ای خارق العاده از دنیای آواتار در دیزنی لند

به گزارش مجله چایی، تا مدت های زیادی، افرادی که فیلم سینمایی آواتار را دیده بودند، دلشان می خواست در جهانی آواتار زندگی کنند. جهانی آبی رنگی که قشنگ تر از جهانی حال حاضر بود و احساس موجودات آبی رنگ و غیر انسان، گرم تر و نارنجی تر از انسان های معمولی بود. این فیلم که توسط جیمز کامرون ساخته شد در مدت زمان اندکی، در صدر پرفروشترین فیلم های سینمایی جهان رسید. تا حدی جهانی آواتار برای بیننده های این فیلم سینمایی اهمیت پیدا کرد که در پارک والت دیزنی بخشی به نام پاندورا با تم آواتار ساخته شده است.

پاندورا جاذبه ای خارق العاده از دنیای آواتار در دیزنی لند

در پاندورا چه چیزی را مشاهده خواهید کرد؟

همه چیز برای سفر به پاندورا و دنیای آواتار، آماده است. هر آنچه که در فیلم سینمایی آواتار دیده اید، در آواتار لند هم مشاهده خواهید کرد. از گیاهان و درختان عجیب و غریب که هر کدام خاصیت بیولوژیکی متفاوتی دارند گرفته تا رودخانه شگفت انگیز و پرواز پرندگان در این دنیای شگفت انگیز وجود دارد. در ورودی بخش پاندورا درختی عجیب و غریب را مشاهده می کنید که در صبح هنگام غرق در مه فلوریدا می شود و صحنه ای عجیب و شگفت انگیز را خلق می کند. گویی به دل فیلم آواتار سفر کرده اید.

هزینه ورود به دنیای آواتار در دیزنی لند چقدر است؟

هزینه ورود هر نفر حدودا 75 دلار می شود البته این بستگی به سن بچه ها و بزرگسالان هم دارد اما 75 دلار، آغاز هزینه هایی است که در آواتار لند باید پرداخت کرد. مطمئن باشید از تماشای این مجموعه شگفت انگیز پشیمان نخواهید شد. حتما نباید عاشق فیلم های دیزنی باشید تا دلتان بخواهد این مجموعه شگفت انگیز را ببینید. هر چند اگر فیلم آواتار را دیده باشید، تماشای آواتارلند برای شما جذاب تر خواهد بود اما اگر هم اهل فیلم و سریال نیستید، باز هم به این پارک شگفت انگیز بروید. دنیای آواتار به حدی طرفدار دارد که در صبح زود و تنها دقایقی بعد از طلوع آفتاب که پاندورا باز می شود، سیل عظیمی از جمعیت، وارد این مجموعه تفریحی می شوند.

گیاهانی که در آواتارلند قرار دارند واقعی هستند؟

گیاهان عجیب و غریب و درختانی که تا به حال ندیده اید، همگی ساختگی هستند اما این آثار به قدری هنرمندانه ساخته شده اند که تفاوت واقعی بودن و مصنوعی بودن آن ها معین نیست. از طرفی این گیاهان در بین درختانی که واقعی هستند قرار گرفته شده اند و وجود عناصر طبیعی مثل آب رودخانه و درختان واقعی، باعث طبیعی جلوه کردن این گیاهان شده است. به ویژه در شب، با نورپردازی هایی که بر روی این گیاهان می شود، گمان می کنید که در سرزمین پاندورا قرار گرفته اید.

کوهستان های معلق آواتار

در فیلم سینمایی آواتار، کوهستان های معلق که سکانس های مشهوری در این فیلم بودند، در آواتار لند هم شبیه سازی شدند. کوهستان هایی که با رشته های بزرگی از گیاهان مختلف، مزین شده بودند. این رشته های طناب مانند از کوهستان آویزان بودند و ناوی ها که موجودات شبه انسان بودند، از این رشته ها برای حرکت خود استفاده می کردند.

سفر قایقی در رودخانه ناوی

در طول جهت، رودخانه شگفت انگیزی را می بینید که می توانید از دالان تاریکی که از گیاهان شب تاب پر شده اند، عبور کنید. بسیاری از این گیاهان واقعی هستند و بسیاری دیگر، به صورت واقعی ساخته شده اند. برای این که این بخش از دنیای آواتار، شبیه سازی شود، نمایشگرها و چراغ های رنگی بنفش و آبی در پشت گیاهان تعبیه شده اند و گیاهان نیز، مدام در حال حرکت هستند. شک نکنید که در داخل این دالان رودخانه ای، به عمق فیلم آواتار هم سفر خواهید کرد. در انتهای جهت، مجسمه ای از ناوی را مشاهده می کنید که با حرکات بسیار ریزی که دارد، کاملا حس زنده بودن را به بیننده می دهد.

جاذبه Flight Of Passage

بعد از تماشای رودخانه ناوی به اصلی ترین بخش این پارک بروید و با استفاده از عینک واقعیت مجازی و یک صندلی شبیه ساز، به دنیای آواتار سفر کنید. سه ردیف صندلی جمع شده به صورت عمودی با هم به بالا و پایین حرکت می کنند و دقیقا، احساس سقوط و پرواز فیلم سینمایی آواتار را تداعی می کنند.

اغذیه فروشی پارک آواتار

در پاندورا، اغذیه فروشی به نام Pongu Pongu وجود دارد که دو نوع نوشیدنی و یک دسر خوشمزه در آن سرو می شود. درون نوشیدنی ها که با توت فرنگی و تمشک تزیین شده اند، یک قطعه نورانی پلاستیکی واقع شده است که شبیه ساز دنیای آواتار است. البته این قطعه خوردنی نیست و استفاده از آن اختیاری است. در صورتی که دلتان خواست می توانید 3 دلار بیشتر بپردازید تا این قطعه نورانی درون شربت های خنکی که سرو می شوند، قرار بگیرند. در بیرون اغذیه فروشی، ربات ماشینی بزرگی مشابه رباتی که در فیلم آواتار وجود داشت و انسان ها برای نابودی ناوی ها استفاده می کردند وجود دارد که تماشای آن هم خالی از لطف نیست.

منبع: سفرمی
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 562

به "پاندورا جاذبه ای خارق العاده از دنیای آواتار در دیزنی لند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاندورا جاذبه ای خارق العاده از دنیای آواتار در دیزنی لند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید