پیک امید برای بچه ها و نوجوانان همدانی

به گزارش مجله چایی، مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان همدان گفت: سایت پیک امید با شعار در دل دارم امید در خدمت بچه ها و نوجوانان همدانی در روزهای قرنطینه خانگی به دلیل شیوع بیماری کرونا است.

پیک امید برای بچه ها و نوجوانان همدانی

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، بهناز ضرابی زاده اظهار کرد: در شرایط بحرانی کشور، طرح پیک امید به صورت مجازی در سراسر کشور در راستای امیدآفرینی بین مردم به ویژه بچه ها و نوجوانان اجرا می گردد تا با افزایش تاب آوری از آسیب های روحی در این ایام در امان بمانند.

وی ادامه داد: در این شرایط مربیان و افراد داوطلب، ویدئوهایی در بخش های مختلف از جمله شعر و ادبیات، معرفی کتاب، کاردستی، نقاشی و کتاب صوتی تهیه و برای کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان ارسال می نمایند که پس از ارزیابی در تهران و تأیید ویدئوها، برنامه ها به نوبت در سایت پیک امید به آدرس omid.kpf.ir و با شعار در دل دارم امید بارگذاری می شوند و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرند.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان همدان همچنین بیان نمود: در این سایت فیلم ها و انیمیشین های خوبی برای نخستین بار بارگذاری می گردد و بچه ها و نوجوانان می توانند با مراجعه به سایت و تماشای آنلاین فیلم ها، اوقات خوشی را تجربه نمایند.

وی گفت: نویسندگان و هنرمندان عظیم کشور در این سایت به قصه گویی می پردازند، 90 نفر از مربیان کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان درزمینهٔ آموزش همکاری می نمایند و تا به امروز 15 اثر از همدان در سایت پیک امید در اختیار علاقه مندان قرارگرفته است.

ضرابی زاده گفت: علاوه بر این بچه ها و نوجوانان همدانی می توانند به صفحه اینستاگرامی کانون به آدرس Kanoonparvares-hamedan@ مراجعه نموده و از برنامه های آموزشی متعددی که در این صفحه بارگذاری می گردد، استفاده نمایند.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان همدان اعلام نمود: در این ایام انجمن های ادبی با اعضا در ارتباط هستند و شبانه به صورت مجازی و آنلاین به مشاعره می پردازند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 355

به "پیک امید برای بچه ها و نوجوانان همدانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیک امید برای بچه ها و نوجوانان همدانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید