چالش سرمایه شناختی سازمان برگزار می گردد

به گزارش مجله چایی، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، سرمایه شناختی سازمان: ارزیابی و ارتقا عنوان چالش ملی است که پنجم اسفند ماه امسال برگزار می گردد.

چالش سرمایه شناختی سازمان برگزار می گردد

پرداختن به مسائل سازمان ها در شرایط ابهام و بحران ناشی از شیوع بیماری کرونا رویکردی است که این چالش ملی دنبال می نماید و زمان برگزاری آن همزمان با هفته آگاهی از مغز با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی است.

همچنین این رویداد از سوی گروه مدیریت شناختی مؤسسه آموزش عالی علوم شناختی و توسط صندوق پژوهش و فناوری گیلان که مجری برنامه ملی سرمایه گذاری حوزه علوم و فناوری های شناختی است انجام می گردد.

این چالش ملی بستری است تا ایده پردازان، اساتید، محققان و متخصصان حوزه علم مدیریت، از علوم و فناوری های شناختی برای حل معضلات و بهبود فرایند مدیریت در سازمان ها استفاده کنند.

این چالش در سطوح نگرش، کاربست و ابزارها و حول محورهای عملکرد سازمان و کارکنان، بهزیستی کارکنان، قابلیت سازمانی و شایستگی کارکنان برگزار می گردد و برگزار کنندگان آن امیدوارند ضمن تبیین راهبردها و راه چارههایی در روبرو با مسائل و مسائل سازمان ها در مواقع بروز بحران هایی نظیر شیوع بیماری کرونا، ابزارهایی را برای حل مسائل مدیران در شرایط مشابه فراهم آورند.

پذیرش طرح ها در این چالش مبتنی بر اصول اخلاقی، به کارگیری متناسب علوم و فناوری های شناختی، رویکرد محصول محور بودن، اثر بخشی راه چاره، ملموس بودن نتیجه و مقیاس پذیری آن، خلاقانه و نوآورانه بودن راه چاره و تکرار پذیر بودن آن، از جمله معیارها و اولویت ها برای پذیرش طرح ها برای ورود به رویداد علمی چالش سرمایه شناختی سازمان است.

در این چالش علاوه بر تقدیر از تیم های برگزیده به صورت اهدای جوایز، سرمایه گذاران حاضر در چالش از جمله صندوق پژوهش و فناوری گیلان برای اجرای طرح ها آماده سرمایه گذاری هستند و طرح های منتخب از حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و صندوق پژوهش و فناوری گیلان به عنوان صندوق تخصصی حوزه علوم و فناوری های شناختی و مجری برنامه ملی سرمایه گذاری BRAINVEST برخوردار خواهند بود.

همچنین تیم های برگزیده چالش سرمایه شناختی سازمان این فرصت را خواهند داشت تا بدون احتیاج به مرحله ارزیابی و غربالگری وارد رویداد سرمایه گذاری BRAINVEST شده و طرح خود را در برابر کنندگان سرمایه گذاران ارائه نموده و برای جذب سرمایه جهت گسترش کسب وکار خود کوشش کنند.

صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی گیلان از دانشجویان، مدیران و مشاوران سازمان ها، پژوهشگران و فناوران فعال در حوزه های علوم مدیریت و شناختی خواست تا با مراجعه به سایت برنامه، نسبت به کسب اطلاعات و ثبت نام در این چالش اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 933

به "چالش سرمایه شناختی سازمان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش سرمایه شناختی سازمان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید