کد اینترنت ساعتی ایرانسل، همراه اول، شاتل موبایل و رایتل

به گزارش مجله چایی، یکی از جست وجوهای پر تکرار کاربران ایرانی در اینترنت، جست وجو برای کد اینترنت ساعتی ایرانسل و کد اینترنت ساعتی همراه اول است. حتی در بسیاری از پیغام هایی که برای ما ارسال می گردد؛ کد اینترنت سرعت اپراتورها را سوال می نمایند.

کد اینترنت ساعتی ایرانسل، همراه اول، شاتل موبایل و رایتل

در جواب باید گفت مدت ها است ایرانسل و همراه اول بسته های اینترنت ساعتی خود را حذف کردند و عملا دیگر اینترنت ساعتی ندارند. طی سال های 1400 و 1401، همه بسته های اینترنت ساعتی و نامحدود ساعتی حذف شدند و اکنون کمترین بسته اینترنت موجود در ایرانسل و همراه اول، بسته های روزانه هستند.

مدت ها ایرانسل بسته های اینترنت ساعتی خود را حذف نموده است

در گذشته، ایرانسل بسته اینترنت ساعتی با قیمت های بسیار ارزان داشت که عموما برای کاربران اینترنت مجذوب کننده بودند. مثلا ایرانسل بسته اینترنت 3 ساعتی یا 1 ساعتی 1 گیگابایت یا 2 و 3 ساعتی داشت و قیمت این بسته ها بسیار ارزان و 2 هزار تومان، 3 هزار تومان و 4 هزار تومان بود.

بسته های اینترنت ساعتی ایرانسل در چند سال پیش

ایرانسل مدت ها است این بسته ها را حذف نموده است و هیچ بسته اینترنت ساعتی یا نامحدود شبانه ارائه نمی دهد.

همراه اول هم مدت ها است بسته اینترنت ساعتی خود را برچیده و فقط یک بسته اینترنت سی روزه اینترنت نامحدود 1 بامداد الی 11 صبح با آستانه مصرف 100 گیگابایت باقی گذاشته است. البته، همراه اول یک بسته اینترنت صبحانت سی روزه برای استفاده در ساعت های 6 الی 12 ظهر دارد.

به جز ایرانسل و همراه اول، دو اپراتور موبایل دیگر هنوز بسته های اینترنت ساعتی دارند.

شاتل موبایل یک بسته اینترنت 2 ساعته با حجم 4 گیگابایت به قیمت 9 هزار تومان است. این بسته را می توانید از سایت یا اپلیکیشن شاتل موبایل رزرو کنید یا کد دستوری #1*2*1*1*1* را بگیرید.

بسته اینترنت ساعتی شاتل موبایل

رایتل چندین بسته اینترنت ساعتی ارائه می دهد. بسته های اینترنت نیم ساعته و سه ساعته رایتل برای سیم کارت های اعتباری با آستانه مصرف منصفانه 2.5 گیگابایت و 15 گیگابایت ارائه شدند که به ترتیب قیمت های 3500 تومان و 12 هزار تومان دارند. این بسته ها نیز به وسیله وب سایت رایتل یا اپلیکیشن رایتل من و همین طور کدهای دستوری قابل خریداری هستند.

بسته های اینترنت ساعتی رایتل

در سال 1401 ایرانسل و همراه اول، بسته های ساعتی، بسته های نامحدود شبانه و بسته های مدت دار و پرحجم خود را حذف کردند و عموما بسته های گران قیمت روزانه، هفتگی و ماهیانه به جای مانده اند.

منبع: شبکه چی
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1539

به "کد اینترنت ساعتی ایرانسل، همراه اول، شاتل موبایل و رایتل" امتیاز دهید

2 کاربر به "کد اینترنت ساعتی ایرانسل، همراه اول، شاتل موبایل و رایتل" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کد اینترنت ساعتی ایرانسل، همراه اول، شاتل موبایل و رایتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید