کلنگ دو مدرسه خیّری در بخش بنت نیکشهر به زمین زده شد

به گزارش مجله چایی، بخشدار بنت شهرستان نیکشهر گفت: کلنگ مدرسه 3 کلاسه سرگوست و 2 کلاسه پشت بستان با همت خیرین نیک اندیش آقایان رضائیان و سمری همزمان با شروع هفته دولت در این بخش به زمین زده شد.

کلنگ دو مدرسه خیّری در بخش بنت نیکشهر به زمین زده شد

به گزارش خبرنگار از ، احسان رئیسی بخشدار بنت در آیین کلنگ زنی مدارس خیّر ساز در بخش بنت گفت: کلنگ مدرسه 3 کلاسه سرگوست و 2 کلاسه پشت بستان با همت خیرین نیک اندیش آقایان رضائیان و سمری همزمان با شروع هفته دولت در این بخش به زمین زده شد.

او ضمن قدردانی از نوع دوستی و زحمات خیرین در بخش بنت اضافه نمود: دانش آموزان بنتی بسیار با استعداد و توانمند هستند که این اقدام خیرین باعث خوشحالی و نوید بخش پیشرفت و آبادانی در این منطقه است.

احسان رئیسی بخشدار بنت بیان نمود: مدرسه سازی و تامین فضای آموزشی مناسب لازمه توسعه پایدار و باعث کاهش میزان ترک تحصیل دانش آموزان به خصوص در مناطق کمتر برخوردار خواهد بود.

اسحاق شاهوزهی رئیس اداره آموزش و پرورش بنت ه در این مراسم که با حضور مسئولین محلی، نمایندگان خیرین و معتمدین برگزار گردید، گفت: خیرین نقش مهمی در پیشرفت دانش آموزان بخش بنت با مدرسه سازی داشته اند که این امر تداعی کننده فردایی روشن و حضور انسان هایی مطلع در سطح جامعه خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش بنت اضافه نمود: تمامی هزینه های احداث و اجرای این دو مدرسه توسط خیرین انجام می گردد.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 672

به "کلنگ دو مدرسه خیّری در بخش بنت نیکشهر به زمین زده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلنگ دو مدرسه خیّری در بخش بنت نیکشهر به زمین زده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید