کوچک ترین حسگر جمع آوری کننده اطلاعات سلامت از عرق

به گزارش مجله چایی، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، حسگر یادشده برای کنترل بسیاری از شاخص های مربوط به شرایط سلامت بدن قابل استفاده است و می تواند انواع متابولیت ها را به وسیله آنالیز عرق اندازه بگیرد.

کوچک ترین حسگر جمع آوری کننده اطلاعات سلامت از عرق

اجزای شرکت کننده در سوخت و ساز سلولی (متابولیسم یا دگرگشت) را متابولیت می نامند. در واقع متابولیت ها ترکیبات واسطه و محصول سوخت و ساز سلول زنده هستند و معمولاً این اصطلاح اشاره به مولکول های کوچک شرکت کننده در سوخت و ساز سلولی دارد که البته وظایف دیگری مانند پیغام رسانی، تحریک و بازدارندگی روی آنزیم ها، اثر کاتالیزوری، دفاع و واکنش با ارگانیسم های دیگر را هم بر عهده دارند.

وسیله قابل حمل مجهز به این حسگر ابعادی به اندازه یک ساعت مچی دارد و می تواند به صورت آنی مسائل مربوط به سلامت افراد را تشخیص دهد. نوار این دستگاه به صورت قابل تعویض طراحی شده و تماس آن با پوست ابزاری برای دریافت و تجزیه و تحلیل اطلاعات است.

برای انتقال و پردازش اطلاعات نیز از یک گوشی هوشمند استفاده می گردد. از جمله قابلیت های این دستگاه می توان به اندازه گیری گلوکز، لاکتات ، pH و دمای عرق فرد اشاره نمود. گروه سازنده مدعی است حسگر پیشرفته این ساعت مچی تصویری کامل از سلامت بدن را ارائه می دهد و برای ورزشکاران حرفه ای نیز قابل استفاده خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 239

به "کوچک ترین حسگر جمع آوری کننده اطلاعات سلامت از عرق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوچک ترین حسگر جمع آوری کننده اطلاعات سلامت از عرق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید