گزارش نت بلاکس: اینترنت موبایل در ایران با اختلال روبرو است

به گزارش مجله چایی، از روز چهارشنبه، گزارش هایی مبنی بر اختلال و قطعی اینترنت موبایل در برخی منطقه ها ایران روی شبکه های اجتماعی منتشر می شد.

گزارش نت بلاکس: اینترنت موبایل در ایران با اختلال روبرو است

کاربران برخی استان ها از جمله خوزستان می گفتند که اینترنت موبایل از نزدیک های ظهر چهارشنبه 30 تیر ماه تا نیمه شب یا حتی تا روز پنج شنبه ظهر قطع بوده است. این کاربران گزارش می دادند که اینترنت ثابت وصل بوده ولی باز بسیار کند است.

حالا، موسسه دیده بان شرایط آپ تایم اینترنت جهان، نت بلاکس، در توییتی گزارش داده اینترنت موبایل ایران طی روزهای اخیر دچار اختلالاتی شده است و هنوز این اختلال ها ادامه دارد.

گزارش سایت نت بلاکس هم نشان می دهد روی اینترنت ثابت در این منطقه ها هیچ گونه اختلالی مشاهده نمی شود و فقط در اینترنت موبایل اختلالاتی رویت شده است.

موسسه نت بلاکس با جمع آوری داده هایی از روی سرورها و سرویس های مختلف، شرایط اینترنت در کشورهای مختلف را زیرنظر می گیرد. معمولا جزئی ترین اختلال در اینترنت به هر دلیلی در نمودارهای این شرکت قابل مشاهده و ردگیری است.

این اختلالات اینترنت موبایل به ویژه در استان خوزستان مربوط به برخی تجمعات و اعتراض های کمبود و بی آبی اجرا شده در روزهای اخیر است.

هنوز مقامات رسمی کشور درباره قطعی و اختلال اینترنت موبایل روزهای اخیر اظهارنظر نکردند.

منبع: شبکه چی
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1204

به "گزارش نت بلاکس: اینترنت موبایل در ایران با اختلال روبرو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش نت بلاکس: اینترنت موبایل در ایران با اختلال روبرو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید