بهترین رستوران های ایرانی در دبی کدام اند؟

به گزارش مجله چایی، دبی یکی از مکان های جذاب و دیدنی در دنیاست که گردشگران بسیاری به آنجا سفر می کنند. این کشور مشهور و دل انگیز در نزدیکی ایران واقع شده است و اکثرا ایرانیان دبی را برای انتخاب سفر خود در اولویت قرار می دهند. این هم دلایل خاص خود را دارد از جمله لوکس بودن سفر نسبت به دیگر کشورهای خارجی و نزدیک بودنش به ایران. بسیاری از مسافران در این سفر ذائقه ایرانی خود را ترجیح می دهند به خوردن غذاهای فرنگی و دوست دارند از غذاهای ایرانی میل کنند. دبی رستوران های ایرانی زیاد دارد که با خیال راحت می توانید به دنبال یه بشقاب خوشمزه از غذاهای اصیل ایرانی باشید. این رستوران های ایرانی بهترین مکان برای آشنا شدن ایرانیان در دبی با یکدیگر است. رستوران های ایرانی در دبی از نظر کیفیت در سطح رستوران های لوکس دبی هستند. در تور دبی می توانید به بهترین رستوران ایرانی رفته و غذاهای با کیفیت ایرانی سرو کنید. در این مطلب بهترین و مشهورترین رستوران های ایرانی در دبی را به شما معرفی می کنیم پس با ما همراه باشید.

بهترین رستوران های ایرانی در دبی کدام اند؟

از جمله بهترین رستوران های ایرانی در دبی

  • رستوران شایان
  • رستوران شبستان
  • کباب مخصوص الاستادی
  • رستوران انار
  • رستوران ایرانی بهار
  • رستوران حاتم
  • رستوران ایرانی پارس
  • رستوران دانیال
  • رستوران ایران زمین
  • رستوران شهرزاد

رستوران الاستادی از بهترین ها در رستوران های ایرانی در دبی

یکی از بهترین ها و پرمخاطب ترین رستوران های ایرانی در دبی رستوران الاستادی است. مشهور بودن این رستوران در حدی است که از هر کسی بپرسید رستوران الاستادی را به شما معرفی می کند. بهترین کباب های دبی را در این رستوران میل کنید، که بسیار پرطرفدار است. رستوران الاستادی در فاصله نزدیکی از مترو قرار گرفته است، هر زمان که دلتان کباب خواست به راحتی می توانید به این رستوران بروید. سرویس دهی رستوران فوق العاده است و در کمترین زمان غذای شما را آماده می کنند. این رستوران در عین اینکه بهترین کباب ها را به شما می دهند قیمت بسیار مناسبی هم غذاها دارند.

در این مجموعه نوع غذا ایرانی و حلال و قیمت های منوی غذا در سطح ارزان است. سرویس دهی غذا هم در دو وعده غذایی ناهار و شام انجام می شود.

آدرس و تلفن رستوران الاستادی: امارات متحده عربی، دبی، ایستگاه مترو الفهیدی، بور دبی، رستوران مخصوص استادی- 007143971469

رستوران شایان

رستوران شایان یکی از ناب ترین رستوران های ایرانی در دبی، که دارای مکانی آرام و لاکچری است و غذاهای بسیار خوشمزه به میهمانان خود ارائه می دهند. از جمله خدمات دهی رستوران شایان رزرو میز، بیرون بر، سالن نهار خوری خصوصی، پارکینگ و صندلی چرخدار می باشد. در این رستوران به دلیل داشتن فضای مناسب جلسات اداری و گردهمایی ها انجام می گیرد. چیدمان رستوران شایان مدرن و به روز است و محیطی زیبا و تمیز دارد که شما در این رستوران از خوردن غذاهای لذیذ و آب دار لذت می برید.

در این مجموعه نوع غذا ایرانی، خاورمیانه، گیاهیو حلال پخت می شود و قیمت های منوی غذا در سطح متوسط است. می توان گفت این رستوران برای خانواده ها همراه با بچه خردسال، جلسات کاری، گروه های بزرگ و موقعیت های خاص بسیار مناسب است. سرویس دهی غذا هم در دو وعده غذایی ناهار و شام از ساعت 6 بعدازظهر تا 12 شب انجام می شود.

آدرس و تلفن رستوران شایان: آسیا، امارات، دبی، خیابان عمر بن الخطاب، رستوران شایان- 0097142933000

رستوران شبستان

رستورانی سنتی و فضای بسیار صمیمی که در آن می توانید کباب های میکس خانوداگی سفارش دهید، این کباب ها را در سینی بزرگ و یکجا برای تمام اعضای خانواده آماده نموده تا تمامی اعضا میل کنند. رستوران شبستان از معروف ترین رستوران های ایرانی در دبی است. پیشنهاد می کنیم در سفر خود از طعم لذیذ غذاهای این رستوران بچشید و لذت ببرید. رستوران شبستان در عین اینکه مجلل و مدرن است در کنار این خصوصیات بهترین غذای اصیل ایرانی را به میهمانان خود عرضه می کند. یکی از بهترین انتخاب های شما در بین رستوران های دبی رستوران شبستان است. سرویس دهی هتل از ساعت 12 ظهر تا 3 بعد از ظهر می باشد. قیمت غذاهای این رستوران در سطح بالاست و منوی غذایی که سرو می شود ایرانی، حلال، گیاهی و از نوع خاورمیانه است.

آدرس و تلفن شبستان: امارات متحده عربی، دبی، خیابان بنی یاس، هتل رادیسون بلو، رستوران شبستان- 007142057033

رستوران انار لاکچری از دیگر رستوران های ایرانی در دبی

اگر دلتان می خواهد در دبی غذای ایرانی خوشمزه در بهترین رستوران مجلل را بخورید، ما رستوران انار را به شما معرفی می کنیم. دیزاین غذاهای این رستوران بسیار معروف و دیدنی در بین رستوران های ایرانی در دبی است. غذاهای رستوران انار با کیفیت بالا و طعمی بی نظیرش دل هر مسافری را به سمت خود می کشد. کارکنان رستوران انار سرویس دهی خوبی دارند و بسیار مودب و خوش برخورد هستند. وقتی به رستوران انار می روید در فضایی دلنشین و رویایی نشسته اید و طعم غذاهای اصیل ایرانی را با جان و دل سرو می کنید. این رستوران به دلیل اینکه معروف است بسیار شلوغ می شود و امکان دارد در مدت زمان کمی معطل شوید. رستوران انار به برج الاعرب دبی مشرف است و چشم انداز زیبایی دارد. سرویس دهی رستوران انار در وعده ناهار و شام است و از ساعت 12 ظهر تا 11:30 دقیقه شب می باشد. منوی غذا از نوع ایرانی، خاورمیانه، حلال و گیاهی است.

آدرس و تلفن رستوران انار: امارات متحده عربی، دبی، خیابان الصفوح، رستوران انار- 007143686505

رستوران ایرانی بهار

رستوران بهار از جمله رستوران های ایرانی در دبی است که سطح خدمات عالی دارد و نظر افراد زیادی را جلب نموده است. این رستوران مجلل ایرانی با ارائه غذاهایی با کیفیت و درجه یک و داشتن قیمتی بالا واقعا می ارزد. این رستوران به ساحل دیدنی مارینا نزدیک است و شما می توانید از فضای بیرونی رستوران در حین خوردن غذا لذت ببرید. وقتی می خواهید سفارش غذا بدهید کباب سلطانی و خوراک بره را از قلم نیاندازید چون این طعم را در هیچ کجا تجربه نخواهید کرد. یکی از خدمات رستوران بهار این است که به روش سنتی بعد از سرو غذا با چایی و شیرینی از شما پذیرایی می شود. این رستوران در منطقه مارینا دبی قرار گرفته است و از ساعت 12 ظهر تا 11 شب در خدمت میهمانان هستند.

آدرس و تلفن رستوران ایرانی بهار: امارات متحده عربی، دبی، مارینا، رستوران بهار - 007142785555

رستوران حاتم

اگر طعم غذا در کنار قیمت برای شما اهمیت دارد، به شما پیشنهاد می کنیم به رستوران حاتم که یکی از بی نظیرها در بین رستوران های ایرانی در دبی هست، سری بزنید. این رستوران بسیار شلوغ است و دلیل آن قیمت مناسب و کیفیت عالی غذاها است. بعضی اوقات ممکن است به دلیل شلوغ بودن رستوران منتظر بمانید. سرویس دهی رستوران حاتم بسیار خوب و عالی است و این رستوران محیطی راحت و دلچسب دارد. کباب کوبیده در کنار برنج ایرانی و زعفران خوش عطر ایرانی هوش از سر و دل شما خواهد برد. شما می توانید برای پیش غذا از کشک بادمجان معروف و خوشمزه حاتم سفارش دهید. رستوران حاتم در یکی از مراکز خرید معروف شهر دبی قرار گرفته است.سرویس دهی رستوران حاتم در دو وعده ناهار و شام است و از ساعت 12 ظهر تا 11:30 دقیقه شب در خدمت میهمانان خود هستند.

آدرس و تلفن رستوران حاتم: امارات متحده عربی، دبی، خیابان المرکز المالی، مرکز خرید دبی، رستوران حاتم

رستوران ایرانی پارس

این رستوران در خیابان شیخ زاید و در مرکز خرید امارات قرار گرفته است. این رستوران بسیار شلوغ و تمامی گردشگران بعد از یک خرید پربار خود به این رستوران سر می زنند و از غذاهای خوشمزه و با کیفیت رستوران پارس لذت می برند. محبوبیت رستوران پارس در بین دیگر رستوران های ایرانی در دبی بخاطر غذاهای خوش طعم و با کیفیت و قیمت مناسب آنهاست. رستوران پارس سوپ و سالادهایی با طعم های عالی دارد که براحتی نمی توانید از کنارشان بگذرید. این رستوران یکی از رستوران هایی مناسب خانواده و گروه های دسته جمعی است. سرویس دهی رستوران پارس از ساعت 12 ظهر تا 1 بامداد می باشد.

آدرس و تلفن رستوران پارس: امارات متحده عربی، دبی، خیابان شیخ زاهد، مرکز خرید امارات، رستوران ایرانی پارس- 007143411666

رستوران مجلل دانیال از دیگر رستوران های ایرانی در دبی

در طبقه سوم برج دوقلوی دبی رستوران دانیال قرار گرفته است. در این رستوران شما می توانید از طعم غذاهای ایرانی و عربی نوش جان کنید. رستوران دانیال سرو غذاهای خود را به صورت بوفه و سلف سرویس به میهمانان خود ارائه می دهد. شما در این بوفه انواع و اقسام غذاها را می بینید که شاید در هیچ کجا از این غذاها نخورده باشید. شما در این رستوران چشم انداز عالی به دبی دارید.رستوران دانیال در دو عده ناهار و شام به میهمانان خود خدمات می دهد و شروع به کار رستوران از ساعت 12 ظهر تا ساعت 12:45 دقیقه شب است. گفتنی است که قیمت غذاهایش در سطح بالاست.

آدرس و تلفن رستوران دانیال: امارات متحده عربی، دبی، برج های دو قلو، طبقه سوم، رستوران دانیال- 007142277669

رستوران ایران زمین از سنتی ها در رستوران های ایرانی در دبی

در اینجا می خواهیم یکی از رستوران های ایرانی در دبی را به شما معرفی کنیم. رستوران ایران زمین که دو شعبه در دبی دارد و سومین شعبه خود را می سازد. اگر می خواهید به مشهورترین شعبه ایران زمین بروید به بلوار شیخ محمد دبی سر بزنید که در دسترس است. در قسمتی از رستوران چای و قلیان است که شما بعد از سرو غذا می توانید به این قسمت سری بزنید. بخش دیگر رستوران بسیار متنوع است و شما با هر سلیقه ای باشید غذای مورد علاقه خود را در این رستوران پیدا می کنید. در این رستوران انواع کباب، انواع خورشت ایرانی، لوبیا پلو، بادمجان، سالاد شیرازی در منوی غذای خود دارند. رستوران ایران زمین منوی صبحانه هم دارد و از 10 صبح فعالیت خود را شروع می کند و تا 2 بامداد در خدمت مردم است.

آدرس و تلفن رستوران ایران زمین: امارات متحده عربی، دبی، بلوار شیخ محمد، رستوران ایران زمین- 007144476655

رستوران شهرزاد

رستوران شهرزاد نسبت به بعضی از رستوران های ایرانی در دبی بسیار زیباست و طراحی داخلی رستوران بسیار جالب و دیدنی است. این رستوران در هتل پنج ستاره حیات ریجنسی در منطقه دیره یکی از مناطق دبی قرار گرفته است. فضای رستوران بسیار صمیمانه و دلنشین است و به هنگام میل غذا موسیقی زنده پخش می شود که خود یکی از دلایل شلوغ شدن رستوران می باشد. غذاهای رستوران شهرزاد در کیفیت بالایی نسبت به دیگر رستوران های ایرانی در دبی قرار گرفته است اما با توجه به کیفیت، قیمت مناسبی هم دارد. سرویس دهی توسط پرسنل مجرب و در سطح عالی انجام می شود. شما می توانید برای وعده ناهار و یا شام در ساعت 7 صبح الی 1 بامداد به این رستوران بروید.

آدرس و تلفن رستوران شهرزاد: امارات متحده عربی، دبی، منطقه تاریخی دیره، هتل 5 ستاره حیات ریجنسی، رستوران شهرزاد - 007142091234

1+

منبع: دلتابان
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 784

به "بهترین رستوران های ایرانی در دبی کدام اند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های ایرانی در دبی کدام اند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید