بازی Infinity Nikki یک تجربه دنیا باز فرق دارد

به گزارش مجله چایی، بازی اینفینیتی نیکی (Infinity Nikki) تازهترین قسمت از مجموعه محبوب نیکی است که این سری بازی را در مسیری جسورانه و تازه قرار می دهد. این بازی ماجراجویی دنیا باز ترکیبی منحصربه فرد از تصاویری خیره کننده، اکتشاف و مکانیک اصلی لباس پوشیدن که هواداران آن را می پرستند، نوید می دهد. این بازی که به وسیله Papergames و با مشارکت کارگردان سابق Legend of Zelda: Breath of the Wild، کنتارو تومیناگا (Kentaro Tominaga)، ساخته شده، از ریشه های پیشینیان خود ر هایی می یابد و قرار است روی پلی استیشن و رایانه های شخصی در دسترس قرار گیرد. البته یک نسخه 3 ساعته از بازی در دسترس بعضی از رسانه ها قرار گرفته است و گفته شده که Infinity Nikki برترین های دو دنیای متفاوت گفته شده را در هم می آمیزد و تعداد زیادی شگفتی در خود جای داده است.

بازی Infinity Nikki یک تجربه دنیا باز فرق دارد

در ابتدای بازی، در حالی که او در اتاق زیر شیروانی خود در جستجوی لباسی می گردد، نیکی، شخصیت اصلی داستان، با پیدا کردن یک لباس درخشان قرمز و بنفش در کمد لباس خود، وارد یک ماجراجویی می گردد. رقصیدن با این لباس، ناگهان او و حیوان خانگی گربه مانند سخنگویش، مومو (Momo) را به قلمروی اسرارآمیز و خارق العاده ای می کشاند. نیکی در قلعه ای در حال فروپاشی با الهه نفرین شده ای به نام انا (Ena the Curator) دیدار می نماید که به نیکی قلبی بی نهایت و تمام قدرت های آن را می دهد و او را به میرالند می فرستد و به او وظیفه می دهد تا تمام لباس های معجزه را احیا کند تا دنیا را از شر نجات دهد. بازی مانند این است که جادوگر شهر اوز با فاینال فانتزی و هفته مد پاریس ترکیب گرددو ویژگی هایی از Gravity Rush و The Neverending Story نیز در آن وجود دارد.

درست مانند Breath of the Wild، اینفینیتی نیکی حس قابل توجهی از مقیاس و مکان های متنوعی دارد که کاوش را تشویق می نمایند. پس زمینه کوهستانی مکان افتتاحیه Memorial Mountains است که انگار هایرولی است که به وسیله استودیوی جیبلی ایجاد شده است، در حالی که دهکده Florawish ایده آل و زنده است، غرق در گل های رنگارنگ، و شلوغ با NPC هایی است که اطلاعات علمی جالب یا ماموریت های جانبی را به نیکی می دهند. معماری زیبای اروپایی دهکده مملو از آیتم هایی است که به کاشفان کنجکاو پاداش می دهد و همراه شما مومو (Momo) همواره برای یاری کردن آماده است. تماشای موقت دنیا به وسیله چشمان او به شما امکان می دهد امتیازهای درخت مهارت نزدیک را ردیابی کنید. صندوق هایی که در بخش های مختلف نقشه پنهان شده اند نیز ممکن است حاوی جایزه باشند، اما گاهی اوقات دشمنانی را قبل از دادن آیتم به سمت شما روانه می نمایند.

سیاه چال ها اکشن پیشرفته تر، عناصر پلتفرمینگ و باس های خارق العاده را ارائه می نمایند، در حالی که مکعب های صورتی درخشان، معبدهایی به سبک زلدا را باز می نمایند و پازل های محیطی و چالش های دیگر جوایز ویژه ای به شما می دهند. مطابق با ریشه های سری، مد در اینفینیتی نیکی عنصر مهمی است. نیکی با فیزیک خوبی که دارد، لباس های خارق العاده ای می پوشد و بازیکنان می توانند لباس های متنوعی را برای او باز نمایند. درخت مهارت به شما این امکان را می دهد که امتیازها را روی طرح های لباس متنوع خرج کنید، در حالی که بعضی دیگر از لباس ها را می توان از NPC ها و کوئست های جانبی یا با برنده شدن آن ها از یک دستگاه گاچا دریافت کرد.

هنگامی که نقشه های یک لباس را تهیه کردید، تا زمانی که مواد اولیه مربوطه را داشته باشید، می توانید آن را بسازید. بعضی از این لباس ها به نیکی توانایی های جدیدی می دهند و مواردی مانند پرش بلند برای عبور از شکاف های وسیع، گلایدر، حمله از راه دور یا لباس ماهیگیری برای ماهیگیری را فراهم می نمایند. بعضی دیگر از لباس ها صرفا عملکردی نمایشی دارند و می توانید هر طور که بخواهید از آن ها بهره ببرید. البته گرافیک غنی بازی جزئیات هر یک از لباس ها را به خوبی نشان می دهد. هر لباس بعلاوه مجموعه ای از انیمیشن های مخصوص به خود را نیز دارد. به عنوان مثال، وقتی نیکی به لباس شناور روی می آورد، حباب هایی او را دنبال می نمایند و او به زیبایی روی صفحه شناور است.

دشمنان نیز گاهی از تکه های پارچه ساخته شده اند، در حالی که تمام مواد اولیه ای که نیکی جمع آوری می نماید، از گیاهان به شکل دکمه گرفته تا حشرات به شکل جوراب، برای ساخت لباس استفاده می گردد. یکی از لباس ها به نیکی اجازه می دهد حیوانات را برای پشمشان اصلاح کند. همانطور که شما موجوداتی مانند گربه، سگ و گوسفند را اصلاح می کنید، آن ها در خلسه به اطراف می چرخند. مطابق انتظار، دنیای میرالند پر از شخصیت های شیک پوش، چه مرد و چه زن است. در اوایل دمو، نیکی با دادا (Dada) و خواهر کوچکترش بب (Bebe) آشنا می گردد که از او دعوت می نمایند تا به انجمنی در دهکده بپیوندد. محیط این انجمن با دکور های زیبا تزئین شده است و هر عضوی به طرز کاملا بی عیب و نقصی لباس پوشیده است. در همین حال، جیووانی (Giovanni)، سازنده بعضی از آیتم ها به حدی خوش تیپ است که انگار مستقیما از یک بازی دوستیابی بیرون آمده است.

نیکی که اکنون یک استایلیست تمام عیار است، پس از ثبت نام در انجمن، یک تبلت Pear-Pal دریافت می نماید که در اصل چیزی مانند Sheikah Slate زلدا است که در انمی توانید نام مستعار خود را وارد کنید، سطح نیکی را آنالیز کنید، کمد لباس او را تنظیم کنید، خلاصه شرحات یک آیتم را آنالیز کنید و بیشتر. بعلاوه در اینجا می توانید ماموریت های اصلی، ماموریت های جانبی و آیتم ها را ردیابی کنید. در مجموع، این تبلت مجموعه ای از ابزار های مهم است که بازی را تقریبا برای همه دسترس پذیر می نماید.

به نظر می رسد که سیاه چال های اینفینیتی نیکی نیز درجه ای از چالش را ارائه می دهند. گفته شده که یکی از آن ها از نظر پلتفرمینگ به حدی چالش برانگیز است که تجربه آن تنها با دسته پیشنهاد می گردد. با اینکه نسخه آزمایشی بازی که در اختیار بعضی قرار گرفته آفلاین است، اما بازی اصلی در نهایت دارای ویژگی های آنلاین نیز خواهد بود. هرچند جزییات گیم پلی آنلاین هنوز در هاله ای از ابهام است، اما سازندگان شرح داد اند که این یک بازی متمرکز بر تجربه تک نفره خواهد بود که در آن همه به عنوان نیکی بازی می نمایند، اما دارای جنبه های اجتماعی خواهد بود. این جنبه های اجتماعی و آنلاین می تواند شبیه چیزی مانند دث استرندینگ باشد. نسخه آزمایشی برای رایانه های شخصی و پلی استیشن 5 منتشر شده اما نسخه موبایل هم در دست ساخت است اما تاریخ انتشار بازی چیزی است که فعلا تعیین نشده است.

اینفینیتی نیکی یک مجذوب کنندهیت معصومانه دارد. قهرمان شاد است و دائما شخصیت های اطرافش را تشویق می نماید. این شادی حتی در گزینه های تبادل نظر نیز وجود دارد. ضمناً، حالت عکاسی بسیار عالی است و برای چنین اثری متمرکز بر مد به خوبی طراحی شده است و دارای ویژگی هایی مانند ژست ها، فیلتر ها، کنترل عمق میدان و غیره بوده که به تنهایی می تواند ساعت ها شما را مشغول کند. جالب است بدانید که داستان نیز شما را مجذوب کننده خواهد نمود. داستانی که در آن یک نبرد باستانی بین خدایان و شیاطین باعث به وجود آمدن یک جامعه چند صد ساله از استایلیست ها شده و منحصربه فرد است! کسی چه می داند، شاید زمانی که بازی عرضه گردد و آن را تجربه کنید، متحیر شوید که لباس پوشیدن اینقدر می تواند اینقدر سرگرم نماینده باشد.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 تیر 1403 بروزرسانی: 10 تیر 1403 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1763

به "بازی Infinity Nikki یک تجربه دنیا باز فرق دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Infinity Nikki یک تجربه دنیا باز فرق دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید