شروع ثبت نام در سامانه نوبت دهی سنجش سلامت نوآموزان در خوزستان

به گزارش مجله چایی، خبرنگاران/خوزستان رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: از 17 خرداد ثبت نام برای حضور در پایگاه های سنجش سلامت نوآموزان شروع شده و والدین می توانند به مدرسه ای که قرار است کودک خود را در آن ثبت نام نمایند مراجعه نموده تا به وسیله سامانه، نوبت خود را دریافت نمایند.

شروع ثبت نام در سامانه نوبت دهی سنجش سلامت نوآموزان در خوزستان

علی ممبینی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: سال جاری تعداد پایگاه های سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به پایه اول و پیش دبستانی ها نسبت به سال گذشته کاهش پیدا نموده، اما پذیرش افزایش یافته است. سال گذشته روزانه 20 نفر در هر پایگاه سنجش پذیرفته می شد اما سال جاری این تعداد به 33 نفر رسیده است.

وی تاکید نمود: با توجه به امکانات موجود، همه پیش بینی ها را برای رعایت فاصله فیزیکی و پروتکل های بهداشتی داشته ایم اما والدین نیز باید توجه نمایند که حتماً پروتکل ها را رعایت و از ماسک استفاده نمایند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به برنامه ریزی دقیق به منظور رعایت فاصله فیزیکی در پایگاه ها، اعلام کرد: بر اساس برنامه ریزی اجرا شده هر مراجعه نماینده 15 تا 20 دقیقه حضور پیدا خواهد نمود و نفر بعدی پس از اتمام سنجش نوآموز قبلی وارد می گردد، در نتیجه به این شیوه شاهد تراکم جمعیت نخواهیم بود.

ممبینی با بیان اینکه 61 پایگاه سنجش سلامت راه اندازی شده است و کار خود را از ابتدای تیر شروع می نمایند، اضافه نمود: از روز گذشته (17 خرداد) ثبت نام برای حضور در پایگاه های سنجش شروع شده و والدین می توانند به مدرسه ای که قرار است کودک خود را در آن ثبت نام نمایند مراجعه نموده تا به وسیله سامانه، نوبت خود را دریافت نمایند.

وی با اشاره به تعداد نوآموزانی که قرار است سال جاری سنجش شوند، گفت: پیش بینی می گردد سال جاری در پایه اول بیش از 100 هزار نوآموز و در پیش دبستانی 30 هزار نفر سنجش شوند.

ممبینی در خاتمه بیان کرد: از والدینی که به پایگاه های سنجش سلامت مراجعه می نمایند خواهش می کنم که پروتکل ها را رعایت و از ماسک استفاده نمایند. ما برای همه پایگاه ها اتاق های ایزوله و بهداشت پیش بینی نموده ایم و اگر کودکی مبتلا به کرونا باشد والدین باید اطلاع دهند تا پس از بهبود، سنجش صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1120

به "شروع ثبت نام در سامانه نوبت دهی سنجش سلامت نوآموزان در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام در سامانه نوبت دهی سنجش سلامت نوآموزان در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید