آمازون سریال گاد آو وار را می سازد

به گزارش مجله چایی، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد که آمازون در حال مذاکره برای ساخت یک سریال تلویزیونی لایو اکشن بر اساس مجموعه محبوب خدای جنگ است.

آمازون سریال گاد آو وار را می سازد

این اقتباس تلویزیونی بدست خالقان و تهیه نمایندگان اجرایی سریال The Expanse، مارک فرگوس و هاوک اوستبی، تهیه نماینده سریال The Wheel of Time، ریف جادکینز و بعلاوه کمپانی سونی پیکچرز و پلی استیشن پروداکشنز که در ساخت تمامی مجموعه های تلویزیونی بر اساس بازی های پلی استیشن همکاری می نمایند، ساخته خواهد شد. نمایندگان سونی و آمازون که احتمالا در فراوری این سریال همکاری خواهند کرد، تا به امروز هیچ بیانیه ای به صورت رسمی منتشر ننموده اند.

خبر ساخت سریال گاد آو وار آخرین و به نوعی مهم ترین گزارشی است که از ساخت یک اثر اقتباسی در چند ماه اخیر منتشر شده است. سرویس استریمینگ پیکاک (Peacock) از یکی دیگر از آی پی های پلی استیشن با نام توییستد متال (Twisted Metal) جهت ساخت سریالی با بازی آنتونی مکی استفاده خواهد نمود. HBO هم اکنون در حال فراوری سریال مورد انتظاری بر اساس بازی لست آو آس با بازی پدرو پاسکال و بلا رمزی است. از طرفی نتفلیکس یک سریال براساس سری ترسناک رزیدنت اویل و فیلمی با اقتباس از مگامن در دست ساخت دارد. بعلاوه پارامونت نیز در شرف عرضه سریال هیلو است.

با این حال آمازون در این زمینه در پی پیشی گرفتن از رقبای خود است. این کمپانی در حال ساخت یک مجموعه تلویزیونی براساس سری فال اوت است که جاناتان نولان قرار است قسمت اول آن را کارگردانی کند. بعلاوه سریالی لایو اکشن از مجموعه مس افکت در دست فراوری دارد و به تازگی با کمپانی dj2 Entertainment جهت ساخت سریال با اقتباس از بازی های این شرکت قرارداد بسته است.

مجموعه گاد آو وار از استودیوی سانتا مونیکا در مجموع هفت بازی را شامل می گردد. این سری اکشن در سال 2005 با اولین نسخه خود روی پلی استیشن 2 عرضه شد. پس از انتشار بازی های مختلف از این مجموعه روی کنسول های پلی استیشن در طی سال ها، استودیوی سازنده با بازی گاد آو وار 2018 روی پلی استیشن 4، جان تازه ای به این سری بخشید. این بازی توانست به موفقیت های زیادی دست پیدا کند و عنوان بازی سال را در مراسم گیم اواردز از آن خود کرد.

جدیدترین نسخه از این مجموعه محبوب با نام گاد آو وار رگناروک، قرار است در امسال میلادی برای کنسول های پلی استیشن 4 و 5 عرضه گردد. در حالی که بسیاری معتقدند که بازی ممکن است تاخیر بخورد و به سال 2023 موکول گردد، به تازگی جیسون شرایر از بلومبرگ به نوعی بیان نموده که رخ دادن این اتفاق بعید است.

منبع: Deadline

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1530

به "آمازون سریال گاد آو وار را می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمازون سریال گاد آو وار را می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید