سریال و پخش خانگی

دانلود قسمت 16 سریال رهایم کن (رهایم کن قسمت 16 شانزدهم) حجم رایگان

دانلود قسمت 16 رهایم کن کامل، دانلود رهایم کن قسمت 16، دانلود قسمت 16 رهایم کن کامل، دانلود سریال رهایم کن قسمت شانزدهم، خرید قانونی سریال رهایم کن قسمت 16 حلال دانلود، دانلود فیلم ایرانی رهایم کن قسمت 16، قسمت تازه سریال رهایم کن را به صورت قانونی دانلود...

15 خرداد 1402

پوست شیر ترند اول توییتر فارسی شد، 3 روز اشتراک رایگان برای مشترکان فیلم نت

با پخش قسمت نو پوست شیر، این سریال تبدیل به ترند اول توییتر فارسی شد.

18 اسفند 1401

دانلود سریال مترجم قسمت چهارم 4 (قسمت 4 مترجم) کامل با لینک مستقیم

قسمت چهارم سریال مترجم روز چهارشنبه ساعت 8 شب منتشر شد. برای دانلود قسمت 4 سریال مترجم به ادامه مطلب مراجعه کنید.

21 بهمن 1401

قسمت هفتم فصل آخر بهتره با ساول تماس بگیری به 20 اپیزود برتر تاریخ سریال ها پیوست

فصل آخر بهتره با ساول تماس بگیری (Better Call Saul) که تازه به انتها رسیده است، پیروز شد برای قسمت هفتم خود امتیاز 9.9 از 10 در IMDb از مخاطبان دریافت کند و به جمع اپیزودهای تقریبا بی نقص سریال های تمام دوران تا به امروز بپیوندد.

8 شهریور 1401

10 نکته فرنچایز انیمیشن داستان اسباب بازی که اصلا منطقی به نظر نمی رسد

انیمیشن داستان اسباب بازی از سال 1995 تاثیر زیادی هم بر هواداران انیمیشن و هم بر نحوه ساخت و داستان پردازی بسیاری از انیمیشن های بعد از خودش گذاشت. اگرچه این مجموعه فیلم محبوب چند سال پیش در قسمت داستان اسباب بازی 4 به خاتمه رسید، اما انتشار لایت یر (Lightyear)...

9 مرداد 1401

آمازون سریال گاد آو وار را می سازد

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد که آمازون در حال مذاکره برای ساخت یک سریال تلویزیونی لایو اکشن بر اساس مجموعه محبوب خدای جنگ است.

12 تیر 1401

نیکنام حسینی پور: همچنان پیگیر شرایط رضا رویگری هستیم

نیکنام حسینی پور مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر بیان نمود که حفظ کرامت هنرمندان، مهمترین سیاست تمامی نهاد های دست اندرکار فرهنگ و هنر کشور است.

9 تیر 1401

محبوب ترین پارک های موضوعی دنیا

معروف ترین پارک های موضوعی در دنیاپارک ها و هتل های دیزنی همچنان در صدر لیست محبوب ترین پارک های دنیا قرار دارند. تنها در ایالات متحده، پارک های موضوعی توانستند نزدیک به 60 میلیارد دلار در سال، تاثیر اقتصادی مستقیم بر روی اقتصاد کشور بگذارند. پارک های...

8 اردیبهشت 1401

از موزه آموس رکس هلسینکی بیشتر بدانید

موزه مدرن و تازه آموس رکس در هلسینکی با هدف تلفیق گذشته، حال و آینده در یک فضای مجذوب کننده قرار است از در 30 آگوست 2018، افتتاح شود.

31 فروردین 1401

بازدید دوباره رئیس رسانه ملی از سریال سلمان فارسی

رئیس سازمان صدا وسیما سه شنبه پنجم بهمن در بازدید از پشت صحنه سریال سلمان فارسی، که در شهرک غزالی در حال تصویربرداری است، در جریان مراحل مختلف فراوری این سریال فاخر نهاده شد.

22 فروردین 1401

طراحی ویلای مدرن: فیلم نرگس آبیار در باغ عفیف آباد را متوقف کنید!

پس از روزها اعتراض به اثرات مخرب ساخت سریالی به نام سووشون در باغ تاریخی عفیف آبادِ شهر #شیراز و سکوت مسؤولان میراث فرهنگی، کارزاری برای توقف سریع ساخت و ساز در محوطه این باغ راه اندازی شد.

2 فروردین 1401

عکس دیده نشده از فاطمه گودرزی با ابروهای عجیب !

خبرنگاران: عکس فاطمه گودرزی یکی از بازیگران مطرح کشور با ابروهای پیوندی و قاجاری سوژه فضای مجازی شد.

16 دی 1400

پژمان بازغی: برای بازی در افرا فحش خوردم

پژمان بازغی با اعتقاد بر اینکه تلویزیون به قصه های متفاوت و مدرنی مثل افرا نیاز داشت، خاتمه این سریال را غافلگیر کننده اعلام کرد.

20 آذر 1400

افسانه پاکرو شیفته گلزار !

خبرنگاران:تعریف و تمجید افسانه پاکرو بازیگر زن جوان ایرانی از محمدرضا گلزار چهره مشهور سینمای ایران را در این ویدیو ببینید.

17 آذر 1400

4 راهکار ساده برای تبدیل کردن یک تلویزیون معمولی به هوشمند

تلویزیونی که هم اکنون در منزل دارید، چه مدلی دارد؟ آیا امکان اتصال به اینترنت دارد و یا تصاویر را با قدرت رزولوشن بالا تماشا می کنید؟ همچنین ممکن است برای اولین بار قصد خرید تلویزیون داشته باشید و از تنوعی که در بازار وجود دارد شگفت زده شوید. ...

29 تیر 1400

10 انیمه علمی-تخیلی مدرن که به همین زودی کهنه شده اند

داستان های علمی-تخیلی همواره از گونه های داستانی محبوبی بوده اند، این محبوبیت در دنیای انیمه چند برابر بیشتر است. انیمه ها به لطف جسارت و نبوغ جاری در این صنعت ، پیروز شده اند داستان ها و ایده های علمی-تخیلی فراتر از تصور را ارائه نمایند. از نبرد با ربات...

23 تیر 1400

پاسخ به پنج سوال کلیدی درباره وسواس

اضطرابی که برای فرد مبتلا ایجاد شده باعث می گردد که او به خودش شک کند و گاهی حتی این سوال برایش ایجاد گردد که آدم خطرناکی است.

19 تیر 1400

(تصویر) حامد کمیلی در نقش ناصرالدین شاه

همزمان با انتشار لوگوموشن سریال قبله عالم، اولین تصویر از حامد کمیلی در نقش ناصرالدین شاه این سریال منتشر شد.

1 تیر 1400

ژاله صامتی: زیرخاکی 2 همه را شگفت زده می کند

بازیگر فیلم سینمایی شب اول هجده سالگی گفت: در مورد مجموعه تلویزیونی زیرخاکی 2 فقط می توانم بگویم که از تماشای آن بسیار ذوق زده خواهید شد چراکه فصل جدید این مجموعه بسیار جذاب حتی جذاب تر از زیرخاکی 1 شده است.

25 خرداد 1400

محمد معتضدی: بعد از استندآپ خندوانه وارد بازیگری شدم خبرنگاران

محمد معتضدی استندآپ کمدین خندوانه از چالش خنداندن مردم در روز های کرونایی سخن گفت.

8 اردیبهشت 1400
تعداد: (37)