اجرای 158 پروژه عمرانی در شهرکرد،سازمان ها در تخصیص اعتبارات کوشش نمایند

به گزارش مجله چایی، بهادر عبدالغنی در جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری شهرکرد گفت، در امسال با توجه به بودجه 420 میلیارد تومانی شهرداری 158 پروژه عمرانی در شهرکرد پیش بینی شده است.

اجرای 158 پروژه عمرانی در شهرکرد،سازمان ها در تخصیص اعتبارات کوشش نمایند

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران چهار محال و بختیاری ، بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد، در اولین جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری شهرکردگفت: در امسال با توجه به بودجه 420میلیارد تومانی شهرداری158 پروژه عمرانی در شهر پیش بینی شده است.

وی اضافه نمود: واحد برنامه و بودجه مستندات و اطلاعات کامل پروژه ها را به سازمان ها ارسال کرده و سازمان ها و حوزه های مربوطه باید درخصوص تدوین و تحقق موافقت نامه اقدامات لازم را انجام دهند.

شهردار شهرکرد با اشاره به شعار سال و تاکید بر تحقق فراوری، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بیان نمود: با انجام پروژه های متعدد و توسعه شهر می توانیم در راستای تحقق سیاست های شعار سال گام موثری برداریم و سازمان هایی که در تخصیص اعتبار پیشی بگیرند، طبیعی است که اعتبار مازاد به آن ها اختصاص خواهد یافت.

عبدالغنی با اشاره به برنامه 5 ساله و چشم انداز 20 ساله شهرداری اعلام کرد: با تهیه و تدوین این برنامه ها می توان نقشه راه مدیریت شهری را از امسال معین کرد و طی یک برنامه زمانبندی اقدامات موثری را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه مستندسازی اقدامات سازمان ها و واحد های مختلف باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: عملکرد شهرداری و سازمان های تابعه منتشر و در اختیار عموم شهروندان قرار می گیرد.

عبدالصادق نجفی سرپیری معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد در ادامه جلسه بیان نمود: در قسمت امانی و پیمانی شهرداری پروژه های خوبی برای امسال پیش بینی شده است و در هر جلسه پیشرفت فیزیکی پروژه ها آنالیز و گزارش می گردد.

وی گفت: باید به گونه ای کارها انجام گردد که رضایت مردم به حداکثر برسد و مانع زدایی ها را در انجام امورات در دستور کار قرار داده و یک امیدآفرینی در شهر ایجاد کنیم.

اسماعیل زماندوست سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع در ادامه جلسه توضیح داد: در سال جدید وصول مطالبات و برگزاری جلسات کمیسیون درآمد باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد و صرفه جویی در منابع را سرلوحه قرار دهیم.

مرجان دادایی دهکردی سرپرست معاونت معماری و شهرسازی شهرداری شهرکرد در ادامه بیان نمود: در راستای تهیه و تدوین هرچه سریع تر طرح جامع، اقدامات و رایزنی های لازم صورت گرفته است و امیدواریم امسال به نتیجه برسد.

محمدرضا محمدیان سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شهرکرد در ادامه گفت: طرح تفکیک زباله از مبدأ، انتخاب شرکت خدمات شهری توانمند و اجرای شهرک بازیافت ازجمله برنامه های این معاونت است که امسال به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1033

به "اجرای 158 پروژه عمرانی در شهرکرد،سازمان ها در تخصیص اعتبارات کوشش نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 158 پروژه عمرانی در شهرکرد،سازمان ها در تخصیص اعتبارات کوشش نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید