احسان حاج صفی از ملاقات با پرسپولیس محروم شد؟

به گزارش مجله چایی، تیم فوتبال سپاهان روز پنج شنبه پیروز شد با تک گل احسان حاج صفی از سد نساجی عبور نموده و به صدر جدول رده بندی صعود کند. اما دریافت کارت زرد توسط زننده تک گل بازی، شائبه هایی را درخصوص محرومیت او به وجود آورد.

احسان حاج صفی از ملاقات با پرسپولیس محروم شد؟

داستان از این قرار است که حاج صفی در زمان حضورش در تراکتور 3 بار از داوران کارت زرد دریافت نموده بود و این بازیکن پس از جدایی از جمع تبریزی ها، در جابجایی زمستانی راهی سپاهان شد و در ملاقات دو روز پیش نیز مقابل نساجی یک کارت زرد گرفت.

با احتساب کارت زردهای این بازیکن در زمان حضور در تراکتور، او 4 بار در این فصل از داوران اخطار گرفته و ابهاماتی درخصوص محرومیت او از بازی بعدی سپاهان در برابر پرسپولیس به وجود آمد.

به همین دلیل، ابوالفضل محمدی حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی در این خصوص به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: طبق مقررات 112 انضباطی کارت زرد بازیکنی از فصل به فصل بعد منتقل نمی گردد و سازمان لیگ در این خصوص باید اعلام کند زمانی که یک بازیکن از تیمی به تیم دیگر منتقل می گردد، آیا کارت زردهای قبلی بازیکن در تیم جدید اعمال می گردد یا خیر.

البته مطابق با قوانین لیگ برتر، در صورتی که یک بازیکن از تیمی به تیم دیگر منتقل گردد، کارت های زرد او محاسبه نمی گردد ولی چنانچه بازیکن جدید دارای محرومیتی باشد، این محرومیت به تیم جدیدش منتقل می گردد. اتفاقی که در چند فصل قبل برای محمد عباس زاده در زمان حضور در نساجی رخ داد و به نظر می رسد حاج صفی می تواند سپاهان را در برابر پرسپولیس همراهی کند.

منبع: فرارو
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1073

به "احسان حاج صفی از ملاقات با پرسپولیس محروم شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احسان حاج صفی از ملاقات با پرسپولیس محروم شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید