افسانه پاکرو شیفته گلزار !

به گزارش مجله چایی، خبرنگاران:تعریف و تمجید افسانه پاکرو بازیگر زن جوان ایرانی از محمدرضا گلزار چهره مشهور سینمای ایران را در این ویدیو ببینید.

افسانه پاکرو شیفته گلزار !

افسانه پاکرو بازیگر زن جوان که مدتی است در ترکیه زندگی می نماید و افسانه پاکرو در همانجا فعالیت های هنری اش را ادامه می دهد. افسانه پاکرو می گوید محمدرضا گلزار پسر شایسته ایران است.بعد از اعلام این ادعا به وسیله افسانه پاکرو خیلی ها به او حمله کردند که بیشتر هواداران سایر بازیگران مرد ایرانی مثل شهاب حسینی بوده و افسانه پاکرو می گوید برای دیگران مثل شهاب حسینی احترام زیادی قائل هستم ولی هنوز هم روی صحبت کنم می مانم و محمدرضا گلزار به لحاظ رفتاری و ظاهری پسر شایسته ایران است.

حاشیه های ازدواج افسانه پاکرو و پسر معروف ترکیه ای

افسانه پاکرو در یک سریال ترکیه ای حضور داشت که البته به جز او چند بازیگر ایرانی دیگر نیز در این سریال حضور داشتند و بعد از هرچند وقت یکبار تصاویری از پشت صحنه این سریال منتشر می گردد و ادعا می گردد که افسانه پاکرو با فلان بازیگر ترک نامزدی نموده است یا وارد رابطه عاشقانه شده است که او با انجام یک مصاحبه همه این شایعات را تکذیب کرد و گفت فعلا هیچ نامزدی ندارم ولی ممکن است شوهر آینده من ایرانی نباشد و خارجی باشد. یکی از جنجالی ترین مصاحبه های افسانه پاکرو مربوط به زمانی بود که تازه به ترکیه مهاجرت نموده بود و او درباره ملاک های انتخاب نقش در سینما افشاگری کرد. فارغ از تمامی حاشیه های فساد در سینما او می گوید به طور کلی به بازیگر زنی که زشت باشد (آرایش نکند و به خودش نرسد و قیافه اش طبیعی باشد و مجذوب کننده اینستاگرامی نباشد) نقش نمی دهند و برای بازیگر شدن به جز استعداد حتما باید ظاهر بسیار مجذوب کنندهی داشته باشید ! متاسفانه سینمای ایران قبلا ملاک های دیگری برای انتخاب داشت که آن فیلم های فاخر ساخته شده قطعا با همین ملاک های آبکی است که فیلم های آبکی فراوری می گردد

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1333

به "افسانه پاکرو شیفته گلزار !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افسانه پاکرو شیفته گلزار !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید