تور ایتالیا: ایتالیا یک ناوچه در تنگه هرمز مستقر نموده است

به گزارش مجله چایی، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیوال نیوز، یک ناوچه ایتالیایی برای یاری به ائتلاف دریایی اروپا در تنگه هرمز مستقر شده است.

تور ایتالیا: ایتالیا یک ناوچه در تنگه هرمز مستقر نموده است

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

گفته شده این ناوچه از کلاس برگامینی نیروی دریایی ایتالیاست و به اسم اولین کشتی نیروی دریایی این کشور تحت عملیات آگنور در چارچوب ائتلاف دریایی اروپا به فرماندهی فرانسه در تنگه هرمز فعالیت می نماید.

پیش از این روبرتو کارپینلی از فرماندهان نیروی دریایی فرانسه در ارتباط با فعالیت ائتلاف دریایی اروپا در منطقه ادعا نموده بود که فعالیت ائتلاف کوشش برای اطمینان از آزادی ناوبری، اطمینان بخشیدن به حمل و نقل غیرنظامی و جریان آزاد تجارت جهانی در منطقه است.

در حالی که رسانه های ایتالیایی چندی قبل به مأموریت دریایی ایتالیا در تنگه هرمز اشاره کره بودند، وزیر دفاع این کشور با تأیید این خبر از حضور در آب های منطقه به بهانه تأمین امنیت سخن گفت. لورنزو گوئرینی وزیر دفاع ایتالیا پیشتر با حضور در مجلس این کشور گفته بود: ایتالیا میخواهد با یک یگان دریایی در مأموریت نظارت دریایی اروپا در تنگه هرمز شرکت کند.

لورنزو گوئرینی به نمایندگان مجلس گفت ایتالیا در پی گفت وگوی بین کشورهای سواحل خلیج فارس برای ثبات بهتر در منطقه است. گوئرینی با اشاره به ائتلاف دریایی اروپا در تنگه هرمز (EMASOH) مدعی شد که این طرح برای محافظت از آزادی ناوبری در تنگه هرمز بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1288

به "تور ایتالیا: ایتالیا یک ناوچه در تنگه هرمز مستقر نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: ایتالیا یک ناوچه در تنگه هرمز مستقر نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید