ایده هایی برای نورپردازی اتاق خواب

به گزارش مجله چایی، هنگامی که صحبت از اصول طراحی دکوراسیون اتاق خواب می شود، بسیاری از افراد اهمیت نورپردازی را از یاد می برند. اما باید توجه داشت که برای جلوه بهتر دکوراسیون، نور مناسب و استاندارد اولین و ضروری ترین گزینه است.

ایده هایی برای نورپردازی اتاق خواب

لازمه هر اتاقی، نورپردازی مناسب است و این قاعده در ارتباط با اتاق خواب نیز صدق می کند. در این مطلب از خبرنگاران با بهترین ایده ها برای نورپردازی اتاق خواب آشنا خواهید شد.

ترکیبی از منابع نوری مختلف

از اهمیت منابع مختلف نور در دکوراسیون اتاق خواب کوچک غافل نشوید. اگر اتاق خواب شما خیلی کوچک باشد، تنها به یک منبع نوری احتیاج دارید. در غیر این صورت باید ترکیبی از منابع نوری مختلف را برای نورپردازی اتاق خواب خود استفاده کنید.

طراحی های ساده

لازم نیست که یک لامپ یا یکی از انواع مدل لوستر فانتزی، طراحی فوق العاده ای داشته باشند تا در دکوراسیون داخلی اتاق تاثیر شگرفی ایجاد نماید؛ طراحی های ساده می توانند تاثیری فوق العاده روی دکوراسیون اتاق خواب ایجاد کنند.

لوستر سقفی شیک

یکی از ساده ترین راه های ایجاد نورپردازی شیک در فضای اتاق خواب، استفاده از چراغ های سقفی به جای آباژورها است.

چراغ های توکار

چراغ های توکار ایده بسیار مناسبی برای ایجاد یک نور ملایم و استاندارد در شب است و می تواند در زیبا کردن فضای اتاق نیز موثر باشد.

لوستر های کریستالی

جلوه ای که لوسترهای کریستالی ایجاد می کنند قابل مقایسه با هیچ منبع نوری در اتاق خواب نیست؛ این لوسترها بسیار شکیل و زیبا است که فضای اتاق خواب را بسیار جذاب خواهند کرد.

لوستر مدرن

در حالی که لوسترها اغلب طراحی سنتی دارند و از کریستال ساخته می شوند، اما تنها گزینه برای اتاق خواب ها محسوب نمی شوند. لوسترهای مدرن و زیبایی نیز برای نورپردازی اتاق، در بازار یافت می شوند.

لامپ های رشته ای در اتاق خواب

درست است که اغلب از چراغ های رشته ای، در اتاق نشیمن و آشپزخانه استفاده می شود، اما این بدان معنا نیست که این چراغ ها در اتاق خواب جایگاهی نخواهند داشت.

نورپردازی رنگی

یکی از راه های جذاب برای ایجاد فضای رنگی در اتاق خواب، استفاده از لامپ ها و چراغ هایی است که دارای روکش هایی با طرح و رنگ های فوق العاده است.

لوستر های چوبی

در این اتاق از المان های مختلف چوبی برای ایجاد سبکی سنتی یا کلاسیک در اتاق خواب استفاده شده که لوستر چوبی آن جلوه ای بسیار زیبا دارد.

آباژور های تکی

به جای استفاده از یک چراغ خواب خسته کننده و بی روح، می توانید از آباژورهایی جذاب و تکی استفاده کنید. برای مثال آباژور و چراغ خواب هایی با طرح جغد یا طراحی برجسته از یک اسب یا حتی یک صدف زیبا!

منبع: پیام دلتا
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 742

به "ایده هایی برای نورپردازی اتاق خواب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده هایی برای نورپردازی اتاق خواب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید