ایلان ماسک دستور تعدیل نیروی گسترده در توییتر را صادر نموده است

به گزارش مجله چایی، دیجیاتو نوشت: نیویورک تایمز در گزارشی می گوید ایلان ماسک به مدیران توییتر اعلام نموده که لیست نیروی اضافه برای خروج از شرکت را آماده نمایند.

ایلان ماسک دستور تعدیل نیروی گسترده در توییتر را صادر نموده است

به گزارش نیویورک تایمز، ماسک می خواهد تا روز اول نوامبر (10 آبان) با بخشی از کارمندان توییتر خداحافظی کند تا لازم نباشد که به عنوان پاداش به این کارمندان سهام بدهد. پیش تر واشنگتن پست در گزارشی مدعی شده بود که ماسک میخواهد 75 درصد از نیروهای توییتر را اخراج کند، با این حال خود او با رد این گزارش گفته بود تعداد اخراجی ها تا این حد زیاد نخواهد بود.

توییتر در حال حاضر 7500 کارمند دارد و نیویورک تایمز می گوید همین حالا از بعضی مدیران خواسته شده تا لیست نیروهای اخراجی را آماده نمایند. این گزارش مدعی است که اگر ماسک بتواند تا پیش از اول نوامبر با این نیروها خداحافظی کند، دیگر لازم نیست هزینه سهام آن ها را که معمولا رقم بالایی در قراردادشان است، بپردازد. توییتر هنوز به درخواست رسانه ها برای اظهارنظر در این مورد واکنشی نشان نداده است.

تغییرات ایلان ماسک در توییتر شروع می گردد

ایلان ماسک که چند ماه پیش از تصمیم خود برای خرید توییتر منصرف شده بود، پایان آدینه همین هفته معامله خرید این شبکه اجتماعی را تکمیل و بلافاصله چند مدیر ارشد شرکت از جمله پاراگ آگراوال و ند سگال را اخراج کرد. نشریه گاردین در این باره پیش بینی نموده که هزینه اخراج مدیران این شرکت حداقل به 120 میلیون دلار برسد.

اگرچه دقیقا تعیین نیست که ماسک چه برنامه هایی برای این شبکه اجتماعی تاثیرگذار در سر دارد، اما با توجه به گفته های خود او می توانیم پیش بینی هایی درباره آینده داشته باشیم و در مقاله ای این انتظارات را برای شما مرور کردیم. با این حال، اتحادیه اروپا تاکید نموده که تغییرات ماسک در توییتر باید تابع قوانین این اتحادیه باشد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 آبان 1401 بروزرسانی: 8 آبان 1401 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1609

به "ایلان ماسک دستور تعدیل نیروی گسترده در توییتر را صادر نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک دستور تعدیل نیروی گسترده در توییتر را صادر نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید