بازدید سرپرست شهرک های صنعتی استان تهران از شهرک صنعتی شمس آباد

به گزارش مجله چایی، خبرگزاری خبرنگاران-سرپرست شهرک های صنعتی استان تهران با حضور در شهرک صنعتی شمس آباد با اعضاء هیات مدیره شرکت خدماتی ملاقات کرد.

بازدید سرپرست شهرک های صنعتی استان تهران از شهرک صنعتی شمس آباد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، سعید صادقی سرپرست شهرک های صنعتی استان تهران به همراه معاونین و مدیران شهرک های صنعتی تهران با حضور در نشست مشترک با اعضاء هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی شمس آباد، ضمن مصاحبه با نمایندگان واحدهای صنعتی، درخصوص مسائل واحدهای صنعتی به بحث و گفتگو پرداختند و در مورد برطرف مسائل راه حل های لازم ارائه شد.

سرپرست شهرک های صنعتی تهران درادامه نشست از واحدصنعتی دنیا کریستال فراوری کننده انواع کریستال مستقر در شهرک صنعتی شمس آباد بازدید کردند، ضمن مصاحبه با مدیر این واحد صنعتی از نزدیک در جریان مسائل و مسائل نهاده شدند، و در مورد برطرف مسائل دستورات لازم را صادر نمودند.

سعید صادقی سرپرست شهرک های صنعتی استان تهران در این بازدیدها با اشاره به رعایت برنامه زمان بندی احداث پروژه های عمرانی شهرک اضافه نمود: انتظار می رود سرعت عمل در کنار دقت و رعایت کلیه نکات فنی مهندسی در انجام پروژه ها مدنظر پیمانکاران باشد.

وی اضافه نمود: از جلمه پروژه های که مورد بازدید نهاده شد راه دسترسی دوم شهرک صنعتی شمس هدف از اجرای این پروژه تسهیل در دسترسی صنعتگران و کارگران برای ورود و خروج به شهرک صنعتی شهرک صنعتی شمس آباد است.

سرپرست شهرک های صنعتی استان تهران در انتها اظهار کرد: پروژه زیرسازی به صورت بتن غلتکی و رو سازی بلوار بهارستان شهرک به طول 7 کیلومتر با سرمایه گذاری32میلیاردی ازمنابع داخلی شهرک های صنعتی تهران درحال اجرا می باشد مورد بازدید نهاده شد.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1474

به "بازدید سرپرست شهرک های صنعتی استان تهران از شهرک صنعتی شمس آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید سرپرست شهرک های صنعتی استان تهران از شهرک صنعتی شمس آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید