باکس بتنی، قیمت و خرید نیوجرسی بتنی

به گزارش مجله چایی، باکس های بتنی به منظور ایجاد مجرایی با قابلیت نصب آسان برای آب ریزی جریان های آب معرفی شدند که در آن، ساخت وساز می تواند مانعی در مسیر جریان طبیعی ایجاد کند.

باکس بتنی، قیمت و خرید نیوجرسی بتنی

می توان از باکس بتنی برای تضعیف آب های سطحی به عنوان بخشی از سیستم زهکشی پایدار(SuDS)، تونل ها و متروهای افقی، فاضلاب ها و غیره استفاده کرد. جهت استعلام قیمت و خرید باکس بتنی و نیوجرسی بتنی به سایت شرکت مراجعه کنید(02177839766 دفتر فروش)

باکس های بتنی در ابعاد و شکل های مختلف موجود هستند. واحدهای مربعی یا مستطیلی را می توان به صورت تک واحدی یا چندواحدی استفاده کرد که عملکرد ساختاری و هیدرولیکی عالی را ارائه می دهند. (09120912996 مدیر فروش)

چنانچه به مباحث حوزهٔ باکس بتنی، ویژگی ها، قیمت باکس بتنی، کاربردهای این وسیله و... علاقه مند هستید، می توانید تا انتها این مقاله همراه ما باشید تا از مهم ترین نکات در این حوزه بهره مند شوید.

نحوهٔ فراوری باکس بتنی

بتن پیش ساخته در خارج از محل با استفاده از قالب ایجاد می گردد. این تفاوت اصلی بین بتن پیش ساخته یا باکس بتنی با بتن ریخته شده در محل است. در اینجا یک نمای کلی ساده از فرآیند بتن پیش ساخته آورده شده است که عبارت اند از:

  • بتن پیش ساخته با توری سیمی یا میلگرد در قالب چوبی یا فولادی ریخته می گردد. در صورت احتیاج ممکن است این قالب دارای کابل پیش تنیده نیز باشد
  • در یک محیط کنترل شده که برای این کار اختصاصی شده است، به فراوری می رسد
  • پس از اتمام، بتن پیش ساخته به محل ساخت وساز منتقل می گردد و در جای خود قرار می گیرد

توجه به این نکته مهم است که همهٔ باکس های بتنی با یاری کابل، پیش تنیده نمی شوند. افزودن این آرماتور به ویژه در بسیاری از سازه ها و ساختمان هایی که به حداکثر رساندن مقاومت بتن ضروری محسوب می گردد، مفید است.

افزودن سیم یا میلگرد باعث ایجاد کشش در بتن شده که پس از تکمیل عمل آوری آزاد می گردد. آزاد شدن کشش سیم یا میلگرد، استحکام را به بتن منتقل و ماده ای حتی قوی تر ایجاد می نماید. کولورت های بتنی، سازگار با محیط زیست طراحی شده اند و در فراوری آن ها، از مواد خام و طبیعی استفاده می نمایند.

ویژگی های باکس بتنی

باکس بتنی را می توان وسیله ای پرکاربرد و متفاوت از ابزارآلات مهندسی و ساختمان سازی دانست. این باکس ها ویژگی هایی دارند که بعضی از مهم ترین آن ها عبارت اند از:

  • باکس بتنی، قوی و بادوام است و برای صاحبان دارایی، هزینه های کل عمر پایین و طول عمر ثابت بیش از 100 سال را فراهم می نماید.
  • باکس های بتنی در برابر آسیب های ناشی از جت آب با فشار بالا، فرآیندی که معمولاً برای تمیز کردن و برطرف گرفتگی در فاضلاب استفاده می گردد، مقاوم هستند.
  • باکس های بتنی یک محصول کم کربن و پایدار هستند که از مواد محلی ساخته شده اند و می توانند در انتها عمر بازیافت شوند.
  • لوله های بتنی پیش ساخته را می توان برای تحمل بارهای کامل وسایل نقلیهٔ بزرگراه طراحی کرد و می توان آن را در تأسیسات پرنمایندهٔ کم عمق یا عمیق ساخت
  • باکس های بتنی پیش ساخته احتیاج به حداقل تعمیر و نگه داری دارند و می توانند شکل خود را در طول عمر طولانی، حفظ و یکپارچگی سازه و راندمان هیدرولیکی را پشتیبانی نمایند
  • این محصول را می توان در طیف وسیعی از میزان ها فراوری کرد
  • وزن خود کولورت های جعبه ای (باکس بتنی)، مقاومت طبیعی در برابر شناور شدن در آب های زیرزمینی بالا و در هنگام سیل ایجاد می نماید

کاربردهای باکس بتنی

حالا که با ویژگی های باکس یا کولورت های بتنی آشنا شدید، بد نیست در رابطه با کاربردهای این محصول پرکاربرد بتنی نیز اطلاعاتی داشته باشید. ازجمله مهم ترین کاربرد آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • انحراف مسیر آب
  • تضعیف و ذخیرهٔ آب های سطحی
  • متروهای عابر پیاده و وسایل نقلیه
  • دسترسی به شفت ها (شافت)
  • تونل ها و کانال های خدماتی

مزایای باکس های بتنی

برای پروژه های مسکونی و تجاری، بتن پیش ساخته به این معنی است که مهندسان از عرض جغرافیایی بیشتری در برنامه ریزی و طراحی برخوردار هستند. محصولات بتنی پیش ساخته کاملاً سفارشی و آماده برای نصب سریع در محل مورد استفاده قرار می گیرند.

هنگامی که کولورت های بتنی یا محصولات بتنی پیش ساخته را انتخاب می کنید، می توانید برنامهٔ زمان بندی پروژهٔ خود را تسریع و از صرفه جویی در هزینه و زمان که با استفاده از محصولات بتنی که خارج از محل ساخت وساز آماده شده اند لذت ببرید.

با این حال، این مزایا فراتر از راحتی و گردش کار است و شامل تطبیق پذیری، کنترل، کارایی و پایداری می گردد. همهٔ این مزیت ها برای ایجاد یک محصول بتنی پیش ساخته برتر در اینجا بیان شده است. بعضی از مهم ترین مزایای این دسته از باکس های پرکاربرد بتنی عبارت اند از:

  • تطبیق پذیری

یکی از مزایای اصلی این محصول، تطبیق پذیری است که می توان آن را جزو مهم ترین مزیت ها برشمرد.

  • محیط کنترل شده

بتن از پیش ساخته در یک محیط کاملاً کنترل شده ایجاد می گردد که هرگونه احتمال تغییر متغیرهای خارجی مانند آب وهوا را که در کیفیت یا جدول زمانی فراوری تداخل ایجاد می نماید، ازبین می برد.

  • بهره وری

بهره وری، نتیجهٔ محیط فراوری کنترل شده است. درواقع زمانی که بتوانید بتن پیش ساخته را در تمام طول سال در محیط کارخانه فراوری کنید، روند کلی ساخت وساز را سرعت می بخشد.

  • پایداری

فراوری باکس های بتنی یک فرآیند پایدار است. درواقع بسیاری از توسعه دهندگان ساختمان های پایدار، از بتن پیش ساخته برای صدور گواهینامه LEED استفاده می نمایند.

قیمت باکس بتنی و خرید شرکت ایستا پی گستر و بتن سازه تهران

همان طور که بالاتر هم گفتیم، باکس های بتنی در میزان ها و اشکال گوناگونی فراوری می شوند و از این بین، هرکدام از آن ها با توجه به نوع فرآیند فراوری و ابعادی که دارند، در ساخت تونل ها، انتقال آب، زهکشی سازه ها و... مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت باکس بتنی هم مانند بسیاری از محصولات پرکاربرد دیگر، با توجه به ویژگی های ظاهری و باطنی آن معین می گردد. درواقع شما می بایست تمامی جوانب این باکس ها از میزان گرفته تا شرکت فراورینماینده را برای خرید کولورت های بتنی در نظر بگیرید.

برای استعلام قیمت و خرید این باکس ها، می توانید با متخصصان و مشاورانی که در این حوزه فعالیت می نمایند مشورت کنید و از آن ها هدایت بگیرید. قیمت باکس های بتنی نیز ممکن است همراه با شرایط مالی حاکم بر کشور دچار نوسان گردد.

کلام آخر

در این مقاله، به آنالیز دقیق ترین مباحث از حوزهٔ باکس بتنی و قیمت و خرید پرداختیم. علاوه بر قیمت و خرید این باکس ها، سعی کردیم کاربرد، ویژگی ها، مزایا و ... این محصولات بتنی هم آنالیز کنیم. امیدواریم از مطالعهٔ این مقاله، لذت برده باشید.

خرید و قیمت نیوجرسی بتنی و سنگدال بتنی و دیوار بتنی خودایستا

کارخانه ها و فراورینمایندگان، نقشه فنی نیوجرسی بتنی را از وزارت راه و شهرسازی دریافت می نمایند. پس از دریافت نقشه های استاندارد و درخواست فراوری، قیمت نیوجرسی بتنی با توجه به تعداد، وزن و دیگر فاکتورها محاسبه و اعلام خواهد شد. در واقع آن چه که در معین قیمت نیوجرسی بتنی نقش پررنگی دارند، تیپ ساخت محصول است. زیرا تیپ نیوجرسی دربرگیرنده اطلاعاتی چون عرض، پاشنه، طول، ارتفاع، وزن و تعداد جاگذاری در تریلی است. این محصول بسیار کارا در همه نقاط کشور قابل دسترسی و استفاده است. با جستجوی هر کدام از عبارات زیر می توانید به آسان ترین و سریع ترین روش ممکن به محصول مورد نظر در نزدیک ترین نقطه جغرافیایی از فاصله خود دسترسی داشته باشید.

نیوجرسی بتنی تهران، نیوجرسی بتنی اصفهان، نیوجرسی بتنی کرج، نیوجرسی بتنی مشهد، نیوجرسی بتنی شیراز و ...

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 اسفند 1401 بروزرسانی: 13 اسفند 1401 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1666

به "باکس بتنی، قیمت و خرید نیوجرسی بتنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باکس بتنی، قیمت و خرید نیوجرسی بتنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید