باید از تهیه کننده ای که پول سالم می آورد، حمایت کرد، مگر مهدویان و حاتمی کیا با اوج فیلم نساختند؟

به گزارش مجله چایی، داریوش ارجمند درباره حاشیه های به وجود آمده در نشست پرسش و پاسخ روز بلوا توضیحاتی ارائه کرد.

باید از تهیه کننده ای که پول سالم می آورد، حمایت کرد، مگر مهدویان و حاتمی کیا با اوج فیلم نساختند؟

داریوش ارجمند بازیگر فیلم سینمایی روز بلوا که در نشست پرسش و پاسخ این اثر با صحبت های خود در واکنش به سوال برخی خبرنگاران، حاشیه هایی را به وجود آورد در خصوص این اتفاقات به خبرنگار ،گفت: من بر اساس سوالاتی که شد عکس العمل نشان دادم. به سازمان اوج حمله کردند؛ در حالی که این ها هم یک تعداد آدم هستند که پول می دهند و فیلم می سازند. مگر محمد حسین مهدویان و ابراهیم حاتمی کیا با اوج فیلم نساخته اند؟!

وی اضافه کرد: کسی که برای سینمای این مملکت دل می سوزاند و هر تهیه کننده ای را که پول سالم بیاورد، باید حمایت کرد. من هم به نوبه خودم از اوج به خاطر ساخت روز بلوا حمایت می کنم. من در خیابان های تهران چندین مرتبه اتفاقی مانند فیلم روز بلوا را دیدم؛ مردم ایستاده بودند و با فریاد پولشان را طلب می کردند.

ارجمند درباره اینکه چرا فیلم های بیشتری با این رویکرد ساخته نمی شود و آیا سنگ اندازی هایی در این زمینه وجود دارد، بیان نمود: بهروز شعیبی ساخت؛ مگر چند فیلم دیگر باید ساخته شود؟! همین اندازه کفایت می کند. نمی توان گفت هر روز باید فیلم های این چنینی ساخته شود. البته بیش از این هم نمی گذارند و نمی شود ساخت. وقتی گفتم شجاعت شعیبی را در ساخت روز بلوا تحسین می کنم، به همین خاطر است.

او اضافه کرد: نمی دانم سنگ اندازی می کنند یا نه؛ ولی می گویم شعیبی آدم دغدغه مندی است و برای جامعه کار می کند. خیلی از بچه ها دغدغه پرداخت به دفاع مقدس را دارند و خیلی ها هم اصلا سمت آن نمی فرایند. این ها دغدغه شخصی می خواهد و نمی توان به کسی تحمیلش کرد. این هم که برخی می گویند نگذاشتند ما فلان فیلم را بسازیم، قبول ندارم. کسی که بخواهد حرفش را بزند، در را هم ببندید از پنجره وارد می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 243

به "باید از تهیه کننده ای که پول سالم می آورد، حمایت کرد، مگر مهدویان و حاتمی کیا با اوج فیلم نساختند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید از تهیه کننده ای که پول سالم می آورد، حمایت کرد، مگر مهدویان و حاتمی کیا با اوج فیلم نساختند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید