آنالیز شرایط مدارس عشایری، روستایی و مرزی در قرارگاه جهادی عدالت تربیتی

به گزارش مجله چایی، تهران (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش و رئیس قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی، تحقق عدالت تربیتی و بهره مندی از ظرفیت گروه های جهادی را موضوع مهمی دانست که رئیس جمهوری و وزیر آموزش و پرورش دولت مردمی بر آن تاکید ویژه دارند.

آنالیز شرایط مدارس عشایری، روستایی و مرزی در قرارگاه جهادی عدالت تربیتی

حمیدرضا خان محمدی در جریان برگزاری سی وششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور گفت: قرارگاه جهادی عدالت تربیتی شرایط آموزشی منطقه ها مرزی، عشایری، روستاهای کم برخوردار و حاشیه شهر را آنالیز می نماید.

وی اضافه کرد: مقام عالی وزارت در برنامه ای که به مجلس ارائه دادند، بر ایجاد قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر تاکید شده بود و از زمانی که ایشان به وزارت خانه آمدند قرارگاه تشکیل و دستورالعمل آن به استان ها ابلاغ شد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش و رئیس قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی ادامه داد: در 12 استان فرصت حضور یافتیم و از نزدیک در جریان شرایط آموزشی و تربیتی آن ها قرار گرفتیم. بعلاوه آقای دکتر نوری روزهای یکشنبه با اعضای قرارگاه جلسه دارند و شرایط آموزشی منطقه ها مرزی، عشایری، روستاهای کم برخوردار و حاشیه شهرها در قرارگاه آنالیز می گردد.

خان محمدی توضیح داد: علاوه بر مقام عالی وزارت، آقای رئیس جمهور نیز بر تحقق عدالت تربیتی و آموزشی و بهره گیری از ظرفیت گروه های جهادی تاکید دارند. بنابراین ضروری است مدیران استان ها هفته ای یکبار جلسه ای با مسئولان استان خود پیرامون این موضوع عدالت تربیتی تشکیل دهند و آسیب هایی که وجود دارد را احصا نمایند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش و رئیس قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی گفت: در هر استان، مدیرکل فرمانده قرارگاه است. احتیاج سنجی، اولویت بندی و … باید صورت گیرد.

وی اضافه کرد: ضروری است در دو گروه دانش آموزان و معلمان گروه های جهادی تشکیل گردد و جریان گسترده حرکت جهادی و تبدیل آن به گفتمان مدنظر باشد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 31 مرداد 1401 بروزرسانی: 31 مرداد 1401 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1572

به "آنالیز شرایط مدارس عشایری، روستایی و مرزی در قرارگاه جهادی عدالت تربیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز شرایط مدارس عشایری، روستایی و مرزی در قرارگاه جهادی عدالت تربیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید