برگزاری جلسه اصلاح ساختار فیفا و تغییر اساسنامه با حضور تاج

به گزارش مجله چایی، جلسه اصلاح ساختار فیفا در کوالالامپور مالزی برگزار گردید.

برگزاری جلسه اصلاح ساختار فیفا و تغییر اساسنامه با حضور تاج

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت سازمان لیگ، جلسه اصلاح ساختار فیفا با حضور مدیران فیفا، مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز (چهارشنبه) در کوالالامپور مالزی برگزار گردید. در این جلسه مهدی تاج و محمدرضا کسرایی مسئول امور بین الملل سازمان لیگ حضور داشتند.

شیخ احمد فهد آل صباح رئیس شورای المپیک آسیا به نمایندگی از شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون آسیا، اولوویر مدیر حقوقی فیفا و وین زودبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص اصلاح ساختار فیفا سخنرانی کردند. با توجه به اینکه اساسنامه پیشنهادی اصلاح ساختار فیفا در اختیار اعضا قرار گرفته بود، حاضرین در این جلسه سوالات خود را در خصوص اساسنامه جدید مطرح کردند. در اصلاح ساختار جدید فیفا بسیاری از بندهای آن تغییر خواهد نمود و بدون تردید در صورت تصویب در کنگره فیفا تاثیر خودش را در اساسنامه فدارسیون های کشور های عضو خواهد داشت.

در این جلسه مقررشد با هزینه فیفا هر سال یک جلسه برای کشورهای عضو در قاره های مختلف از جمله آسیا برگزار و در آن گزارش سالیانه ارائه گردد. این موضوع باعث می گردد کشور های عضو بیشتر در تصمیم گیری های فیفا سهیم باشند.

از دیگر بحث های مهم این جلسه شفاف سازی اقتصادی فیفا در بخش های مختلف و افزایش تیم های حاضر در جام جهانی از 32 تیم به 40 تیم بود. در کنگره آینده فیفا که به احتمال زیاد قبل و یا بعد از انتخابات فیفا برگزار می گردد در خصوص موارد مطرح شده در این جلسه تصمیم گیری نهایی خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 32

به "برگزاری جلسه اصلاح ساختار فیفا و تغییر اساسنامه با حضور تاج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جلسه اصلاح ساختار فیفا و تغییر اساسنامه با حضور تاج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید