تبلیغات محیطی جشنواره شکل گرفت

به گزارش مجله چایی، مدیر روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر خاطرنشان کرد تبلیغات محیطی این دوره از جشنواره با همکاری شهرداری منطقه 11، و سازمان زیباسازی شهرداری، مترو و شرکت اتوبوسرانی شکل گرفت.

تبلیغات محیطی جشنواره شکل گرفت

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، وحید لک مدیر روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر درباره شرایط تبلیغات محیطی این دوره از جشنواره گفت: شهرداری منطقه 11 تابلو های سیار و همچنین پرتابل هایی را حدفاصل خیابان جمهوری، حافظ، ولیعصر (عج)، رازی و محوطه تئاتر شهر در نظر گرفته است. سازمان زیباسازی شهرداری تهران نیز قول تابلو های پرتابل و عرشه های پل را به ما داده که هنوز اتفاقی در مورد عرشه های پل نیفتاده است.

وی ادامه داد: شرکت اتوبوسرانی تهران نیز پوستر های سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را روی اتوبوس های بی آر تی خطوط راه آهن تا تجریش و آزادی تا تهرانپارس نصب نموده است.

لک درباره تبلیغات محیطی صورت گرفته توسط متروی تهران، شرح داد: در چهار ایستگاه متروی تجریش، کهریزک، صادقیه، میدان ولیعصر (عج) و چهارراه ولیعصر (عج) تبلیغات محیطی جشنواره نظیر پوستر نصب شده است. همچنین در تمام ایستگاه های متروی شهر تهران نیز ویدئو های جشنواره سی و هشتم تئاتر فجر پخش می شوند.

مدیر روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در خاتمه درباره پخش تیزر های جشنواره در تلویزیون گفت: طی مکاتباتی که با سازمان صدا و سیما داشتیم قرار بوده که تیزر جشنواره از روز شنبه 12 بهمن از تلویزیون پخش گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 196

به "تبلیغات محیطی جشنواره شکل گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات محیطی جشنواره شکل گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید