تحریم های اخیر آمریکا علیه بانک ها، تبلیغاتی است

به گزارش مجله چایی، مدیرکل بین الملل بانک مرکزی گفت: درباره تحریم بانک های ایران توسط آمریکا اضافه نمود: همه بانک هایی که نام آن ها دیروز به عنوان تحریم شده، اعلام شد قبلاً هم در فهرست تحریم های آمریکا وجود داشتند.

تحریم های اخیر آمریکا علیه بانک ها، تبلیغاتی است

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ آنلاین از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، حمید قنبری با حضور در بخش خبری 21 شبکه یک سیما درباره تحریم بانک های ایران توسط آمریکا اضافه نمود: همه بانک هایی که نام آنها دیروز به عنوان تحریم شده، اعلام شد قبلاً هم در فهرست تحریم های آمریکا وجود داشتند.

او ادامه داد: پس از اینکه ایالات متحده آمریکا از برجام خارج شد همه تحریم های لغو و تعلیق شده را دوباره بازگرداند و این بانک ها هم از همان زمان, تحریم شدند بنابراین اتفاق جدیدی درباره این بانک ها نیفتاده است.

قنبری اضافه نمود: نوع اعلام این خبر هم نشان می دهد که آمریکایی ها می دانند که قرار نیست اتفاق جدیدی در نتیجه این تحریم بیفتد، آن ها در مواردی که بخواهند مجموعه اقتصادی را تحت فشار شدید قرار دهند، تحریم آن را از قبل اعلام نمی نمایند و ناگهانی، آن را اعلام می نمایند.

مدیرکل بین الملل بانک مرکزی اضافه نمود: در دو سال گذشته شرایط روابط بانکی و تأمین اقتصادی تجارت خارجی خود را به نحوی حفظ کردیم که اثری بر شرایط تأمین کالاها در داخل کشور وجود نداشته باشد با اینکه در این دو سال شدید ترین تحریم ها بر نظام بانکی و اقتصادی کشور، اعمال شده است.

وی گفت: توانستیم ارز مورد احتیاج کالاهای اساسی و مورد احتیاج مردم و مواد اولیه واحدهای تولیدی را تأمین کنیم.

قنبری اضافه نمود: در 6 ماه نخست سال جاری باوجود همه فشارها، توانستیم 5 میلیارد و 300 میلیون دلار ارز را برای کالاهای اساسی تأمین کنیم و همچنان هم این فعالیت ادامه می یابد.

مدیرکل بین الملل بانک مرکزی گفت: صرفاً به وسیله بانک ها کار نمی کنیم به جز آن, کانال های دیگری وجود دارد که به وسیله آن ارز مورد احتیاج ذینفعان را تأمین می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 659

به "تحریم های اخیر آمریکا علیه بانک ها، تبلیغاتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم های اخیر آمریکا علیه بانک ها، تبلیغاتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید