تهدید دوباره وزیر دفاع آمریکا درباره عین الاسد

به گزارش مجله چایی، به گزارش خبرنگاران، لوید اوستین وزیر دفاع آمریکا امروز یکشنبه بار دیگر تهدید کشورش مبنی بر واکنش به حملات به عین الاسد را تکرار کرد.

تهدید دوباره وزیر دفاع آمریکا درباره عین الاسد

وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ای بی سی نیوز بی اشاره به پیشینه این کشور در نقض منشور ملل متحد در خصوص لزوم پرهیز از مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل در جهان مدعی شد: ما می خواهیم در هر موضوعی از راستا دیپلماسی به پیش برویم؛ اما اگر بازدارندگی به شکست منجر شود، باید مبارزه کنید. شما برای پیروزی می جنگید!

وی در ادامه در اشاره به ادعای حمایت تهران از برخی گروه های نظامی در منطقه مدعی شد: ایران کاملا قادر به ارزیابی و نتیجه گیری درباره نیات حملات هوایی آمریکا است!

لوید اوستین ادامه داد: آنچه آن ها (ایرانی ها) باید دوباره از این مسئله دریافت کنند این است که ما از نیروهای خود دفاع خواهیم کرد. پاسخ ما قابل تامل خواهد بود. امیدواریم که آنها اقدامات صحیح را انتخاب کنند.

رییس پنتاگون سپس گفت که کشورش در حال ارزیابی حملات راکتی به نیروهای آمریکایی مستقر در پایگاه عین الاسد در عراق است و واشنگتن زمان و مکان مناسب پاسخگویی را خود تصمیم می گیرد.

گفتنی است که صابرین نیوز به عنوان نخستین منبع چندی پیش از حمله موشکی به پایگاه عین الاسد خبر داد و دقایقی بعد خبرگزاری رسمی عراق (واع) آن را تأیید کرد.

واع با تأیید این حمله نوشت که پایگاه نظامی عین الاسد محل استقرار نیروهای آمریکایی و عراقی با 10 موشک هدف گرفته شد.

با وجود اعلام منابع رسمی و تأیید شلیک 10 موشک، صابرین نیوز شمار موشک های پرتاب شده را 14 عدد گفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1001

به "تهدید دوباره وزیر دفاع آمریکا درباره عین الاسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید دوباره وزیر دفاع آمریکا درباره عین الاسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید