خط فراوری جی ام سی S350 افتتاح شد

به گزارش مجله چایی، رشد قارچ گونه شاسی بلندهای چینی در کشور تمامی ندارد و هر روز شاهد این هستیم که یک خودروی چینی که اغلب کراس اوور با SUV هستند، به بازار ایران راه می یابند. ریگان موتور که حضور در صنعت فراوری و واردات خودرو در سال 95 اعلام و در سال 96 با شرکت در نمایشگاه خودرو تهران رسمیت بخشید، کوپا T210 را به عنوان اولین محصول خود روانه بازار نموده است.

خط فراوری جی ام سی S350 افتتاح شد

شرکت ریگان خودرو چند وقتی بود که فراوری آزمایشی JMC S350 را انجام می داد. اما بالاخره در 5 دی 1399، فراوری رسمی این شاسی بلند دو دیفرانسیل در کارخانه شهر بم این خودروساز شروع شد.

علی زینی وند روز آدینه در حاشیه بازدید از شرکت خودروسازی ریگان خودرو بم در جمع رسانه ها اضافه نمود: علاوه بر قول مساعد وزیر صمت برای پیگیری و برطرف مسائل خودروسازان ارگ نو بم، استانداری کرمان نیز چالش های این صنعت را پیگیری می نماید.

وی با بیان اینکه مجموعه کارخانجات خودرو در ارگ نو بم رونق خوبی دارد گفت: ظرفیت های این منطقه به گونه ای است که به سالن و تجهیزات نوی احتیاج ندارند و تنها با تغییر تکنولوژی می توانند فراوری را افزایش دهند و حجم گسترده ای از نیروی متخصص را ارتقا دهند.

بیشتر بخوانید: فیس لیفت رکستون 2021 شاید به زودی به ایران بیاید

نمای داخلی جی ام سی S350

وی بیان داشت: ریگان خودرو در حوزه فراوری سواری امروز یک دستگاه خودرو رونمایی کرد که خط فراوری آن شروع شده و از 2 دیفرانسیل با تجهیزات خوب از نوع پیشرفته محسوب می شود. خودرو نو ریگان خودرو محصولی مناسب که مورد اقبال عمومی قرار می گیرد و امیدواریم توسعه بیشتری یابد و استانداری کرمان نیز با حمایت های خود در کنار خودروسازان قرار گرفته است.

جی ام سی به خوبی دریافته که برای به حرکت در آوردن این غول 1855 کیلوگرمی به موتوری قدرتمند احتیاج است از این رو در پی شریک تجاری خود، فورد رفته و موتور 2.0 لیتری معروف این برند آمریکایی را با نام ECO BOOST GDI را در ریز کاپوت S350 جای داده است. این موتور که در محصولات معروفی نظیری فورد موستانگ نیز به کار گرفته شده است توانایی فراوری 202 اسب بخار و 325 نیوتن متر گشتاور را فراوری را دارا خواهد بود. نیروی این موتور به وسیله جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک ساخته کمپانی مشهور آلمانی ZF به چرخها منتقل می شود.

S350 به علت برخوداری از پلتفرم مناسب در هر دو مدل تک دیفرانسیل و چهار چرخ متحرک قابل ارائه خواهد بود که به احتمال فراوان ریگان موتور نسخه چهار چرخ متحرک را برای بازار ایران برمی گزیند. اندازه مصرف این خودرو در حالت سیکل ترکیبی برابر با 8.9 لیتر عنوان شده که کمی زیاد به نظر می رسد.

به علت کمبود منابع اطلاعاتی در خصوص جی ام سی S350 ،تعیین نیست که یا این خودرو در تست های موسسه های مهم چینی و غیر چینی شرکت نموده است یا خیر، اما با توجه به فهرست تجهیزات ایمنی می توان حدس زد که این خودرو محصولی ایمن در مقابل دیگر رقبای چینی خود باشد. این خودرو به امکانات ایمنی نظیر سیستم ترمز ABS+EBD ،ESP سیستم پایداری الکترونیکی، TCS سیستم کنترل کشش طولی،سیستم های پایداری در سراشیبی، سیستم ترمز کمکی، آلارم عدم استفاده از کمربند ایمنی و 6 کیسه هوا مجهز شده است.

تصویری از جی ام سی S350

بیشتر بخوانید: لئوپارد CS10 جایگزین کوپا T210 می شود

در حال حاضر ریگان خودرو تعهدات معوق به نسبت زیادی را برای کوپا T210 تجربه می نماید و در ماه های گذشته شاهد بوده ایم که این خودروساز با اعتراض مشتریانش روبرو بوده است. در پی اعتراض های مسالمت آمیز مشتریان کوپا T210 به خاطر تاخیر در تحویل خودروهایشان، مدیران این شرکت اعلام نموده اند که به زودی فرایند تحویل خودروها به مشتریان شروع خواهد شد.

پیگیری ها نشان می دهد که ریگان خودرو می خواهد تا تعهدات مربوط به سال 1397 کوپا T210 را تا سرانجام اردیبهشت 1400 تحویل بدهد. بعلاوه، بحث طرح تبدیل کوپا T210 با لئوپارد CS10 نیز در رسانه های کشور مطرح شده و هنوز ریگان خودرو به صورت رسمی صحبتی در خصوص این موضوع ننموده است. با این حال بعضی منابع خبری می گویند که ریگان خودرو برنامه دارد تا JMC S350 دو دیفرانسیل و فول آپشن را یک میلیارد و 680 میلیون تومان قیمت گذاری کند.

البته که این قیمت هنوز به صورت قطعی و رسمی اعلام نشده و محتمل است تا این خودروساز فرایند قیمت گذاری متفاوتی را برای جی ام سی S350 در دستور کار داشته باشد.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1554

به "خط فراوری جی ام سی S350 افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط فراوری جی ام سی S350 افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید