فراوری مواد ضدعفونی کننده و ماسک بهداشتی در پارک علم و فناوری گیلان

به گزارش مجله چایی، مواد ضدعفونی کننده و ماسک بهداشتی، در راستای ریشه کن کردن ویروس کرونا، در مرکز رشد آستانه اشرفیه وابسته به پارک علم و فناوری گیلان با حداکثر توان در حال فراوری است.

فراوری مواد ضدعفونی کننده و ماسک بهداشتی در پارک علم و فناوری گیلان

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از پارک علم و فناوری گیلان، شیوع بیماری های واگیردار و خطرات ناشی از آن در سطح جامع به صورت یک اپیدمی می تواند خسارات جبران ناپذیری را بر بدنه کشور وارد نماید، وظیفه هر فردی است تا با انجام کار های درست و با مدیریت دقیق از سد این بحران عبور نماید.

در حال حاضر کشور با بحران ویروس کرونا روبرو است و این وظیفه ما می باشد با بهره گیری از توان خود در برابر این بیماری برای بهمود آحاد جامع اقدامات لازم را انجام دهیم.

مرکز رشد آستانه اشرفیه با توان موجود در واحد ها و هسته های فناور خود اقدام به فراوری مواد ضدعفونی کننده و ماسک بهداشتی نموده است. در این راستا یکی از هسته های فناور این مرکز با هماهنگی هلال احمر شهرستان اقدام به فراوری ماسک های بهداشتی نموده است تا در اختیار بیمارستان ها و مراکز درمانی که به شدت باکمبود روبرو هستند قرار گیرد.

همچنین شرکت آستان کیمیای گیل یکی دیگر از واحد های مستقر در مرکز رشد آستانه اشرفیه جهت فراوری مواد ضد عفونی کننده با مجوز شبکه بهداشت و اداره صنعت و معدن شهرستان اقدامات اولیه را به انجام رسانده است؛ امید است با همیاری و مساعدت مسئولان این امر نیز به پایان رسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 303

به "فراوری مواد ضدعفونی کننده و ماسک بهداشتی در پارک علم و فناوری گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری مواد ضدعفونی کننده و ماسک بهداشتی در پارک علم و فناوری گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید