جهش دوباره کرونا در هند ، شمار موارد کرونا به یک میلیون نزدیک می گردد

به گزارش مجله چایی، شمار موارد کرونا در هند روز سه شنبه 24 تیر با افزایشی بیش از 28000 موردی به مرز یک میلیون مورد نزدیک شد.

جهش دوباره کرونا در هند ، شمار موارد کرونا به یک میلیون نزدیک می گردد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس هند 28498 مورد جدید کرونا در 24 ساعت گذشته گزارش کرد و شمار کل موارد بیماری در این کشور به 906752 مورد رسید. شمار موارد کرونا در این کشور در طول چهار روز 100000 مورد افزایش یافته است.

وزارت بهداشت هند 553 مورد مرگ ناشی از کووید-19 هم در 24 ساعت گذشته گزارش کرد و به این ترتیب شمار کل مرگ های ناشی از این بیماری در این کشور به 23727 مورد رسید.

هند که عمدتا قرنطینه عمومی در سطح کشور را لغو نموده است، با انتشار سریع ویروس کرونا روبرو شده است و چندین شهر عظیم مجبور شده اند قرنطینه نسبی را دوباره برقرار نمایند.

شهر پونا در جنوب هند روز سه شنبه برای شکستن زنجیره عفونت ها قرنطینه ای 10 روزه گفت. فقط کسب وکارهای ضروری مانند لبنیاتی ها، داروخانه ها، درمانگاه ّ ها و سرویس های اورژانس اجازه دارند باز بمانند.

هشت ایالت از 28 ایالت هند از جمله ایالت ماهاراشترا که به دشت دچار شیوع کرونا بوده است، ایالت تامیل نادو و دهلی نو تقریبا حدود 90 درصد از موارد بیماری را به خود اختصاص می دهند.

هند سومین کشور دنیا از لحاظ شمار عفونت ها پس از آمریکا و برزیل است.

چین نیز گفت افراد تحت درمان در این کشور برای کووید-19 به فقط 297 نفر کاهش یافته و تنها سه مورد جدید عفونت در 24 ساعت گذشته در این کشور گزارش شده است. هیچ مورد مرگ جدید هم گزارش نشده است.

گروهی از کارشناسان از سازمان دنیای بهداشت هم در چین حضور دارند تا درباره منشا این ویروس که برای نخستین بار سال پیش در شهر ووهان در مرکز این کشور شناسایی شد، تحقیق نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 565

به "جهش دوباره کرونا در هند ، شمار موارد کرونا به یک میلیون نزدیک می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهش دوباره کرونا در هند ، شمار موارد کرونا به یک میلیون نزدیک می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید