خبرنگاران تنور داغ فوتسال؛ مدعیان لیگ در کورس قهرمانی باقی ماندند

به گزارش مجله چایی، تهران- خبرنگاران- هفته هفتم دور نهایی لیگ برتر فوتسال با پروزی سه تیم بالای جدول رده بندی به اتمام رسید.

خبرنگاران تنور داغ فوتسال؛ مدعیان لیگ در کورس قهرمانی باقی ماندند

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، هفته هفتم دور نهایی لیگ برتر فوتسال امشب (آدینه) از ساعت 22 با برگزاری سه ملاقات حساس پیگیری شد که در خاتمه تیم های سن ایچ، مس سونگون و گیتی پسند پیروز شدند با پیروزی برابر رقیبان در کورس قهرمانی باقی بمانند.

در حساس ترین ملاقات امشب تیم های کراپ الوند و گیتی پسند اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم گیتی پسند پیروز شد میزبان خود را با نتیجه چهار بر سه شاگردان وحید شمسایی با این پیروزی 14 امتیازی شده و در رده سوم جدول نهاده شد.

گل های گیتی پسند را علی اصغر حسن زاده(2 گل)، علیرضا وفایی و فرهاد توکلی و گل های کراپ را نیز مسلم رستمی ها، محسن منتظمی و مهدی جاوید به ثمر رساندند.

تیم های سن ایچ ساوه و مقاومت البرز نیز امشب روبروی یکدیگر نهاده شدند که در خاتمه تیم سن ایچ پیروز شد میهمان خود را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد. سن ایچ با این برد 16 امتیازی شده و در صدر جدول نهاده شد.

گل های سن ایچ را طاها نعمتیان، مهرداد کریمی، مهدی عامری و رضا سپندار به ثمر رساندند. شهاب طالبی نیز گل های مقاومت را به ثمر رساند.

در دیگر ملاقات این گروه فرش آرا مشهد و مس سونگون روبروی یکدیگر نهاده شدند که در خاتمه این ملاقات جذاب تیم مس در لحظات خاتمهی بازی پیروز شد با نتیجه سه بر دو حریف مشهدی خود را شکست دهد.

علیرضا عسگری، مصطفی نعمتوند و فرهاد فخیم گلهای مس و حامد عبداللهی و محسن محمدزاده نیز گل های فرش آرا را در این ملاقات به ثمر رساندند. مس با این پیروزی 15 امتیازی و در رده دوم جدول نهاده شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1076

به "خبرنگاران تنور داغ فوتسال؛ مدعیان لیگ در کورس قهرمانی باقی ماندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تنور داغ فوتسال؛ مدعیان لیگ در کورس قهرمانی باقی ماندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید