خبرنگاران عبادی پور دومین مهاجم برتر لیگ قهرمانان والیبال اروپا

به گزارش مجله چایی، تهران- خبرنگاران- لژیونر والیبال ایران در رده دوم برترین مهاجمین مرحله گروهی لیگ قهرمانان والیبال اروپا نهاده شد.

خبرنگاران عبادی پور دومین مهاجم برتر لیگ قهرمانان والیبال اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا پاییزی از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، در انتها مرحله گروهی لیگ قهرمانان والیبال اروپا، رده بندی بهترین بازیکنان در بخش های مختلف اعلام شده است. میلاد عبادی پور در بهترین زننده اسپک و کسب بیشترین امتیاز، در رده دوم برترین بازیکنان واقع شده است.

عبادی پور همراه با تیم اسکرا بلهاتوف با قرار دریافت در رده دوم گروه A به دور حذفی مسابقات صعود کرد و در مرحله یک چهارم نهایی باید با زنیت کازان روسیه روبرو گردد؛ تیمی که ولادیمیر آلکنو سرمربی جدید تیم ملی ایران راهنمایی آن را بر عهده دارد.

در مرحله گروهی مسابقات، عبادی پور با کسب 80 امتیاز از اسپک و ثبت میانگین 3.48 امتیاز در هر ست، در رده دوم بهترین مهاجمین مسابقات ایستاد. درصد موفقیت او در حمله، 55.17 درصد بود.

این بازیکن در مجموع 89 امتیاز در 6 مسابقه برای اسکرا گرفت و دومین بازیکن امتیازآور تورنمنت لقب گرفت. عبادی پور به طور میانگین در هر ست 3.87 امتیاز به دست آورد.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 932

به "خبرنگاران عبادی پور دومین مهاجم برتر لیگ قهرمانان والیبال اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عبادی پور دومین مهاجم برتر لیگ قهرمانان والیبال اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید