شکست تیم ملی والیبال استرالیا در 2 بازی محبت آمیز

به گزارش مجله چایی، تیم ملی والیبال استرالیا با 2 شکست متوالی مقابل آلمان راهی مسابقات انتخابی المپیک 2020 شد.

شکست تیم ملی والیبال استرالیا در 2 بازی محبت آمیز

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا رایگان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال استرالیا که برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو، اردویی تدارکاتی در لهستان و آلمان برپا نموده بود با قبول 2 شکست در بازی های محبت آمیز مقابل آلمان راهی این مسابقات شد.

آلمان ها در بازی نخست که در مرکز تمرینی المپیک و پارالمپیک کینباوم انجام شد 3 بر 2 با نتایج 25 بر 21، 25 بر 17، 21 بر 25، 21 بر 25 و 15 بر 13 پیروز شدند. کریستین فروم 11، دنیس کالیبردا 10 و مارکوس بومه 10 امتیاز برای آلمان کسب کردند.

بازی دوستان دوم در سالن مکس اشملینگ انجام شد. استرالیا در ست نخست 25 بر 22 برنده شد ولی در 3 ست بعدی با نتایج 23 بر 25، 14 بر 25 و 23 بر 25 تن به شکست داد.

آندره آ جیانی، سرمربی ایتالیایی تیم ملی آلمان از شکست تیمش در ست نخست، اصلا راضی نیست. او گفت: می دانم که این یک بازی محبت آمیز بود ولی من دوست دارم بازیکنانم از اولین امتیاز بازی با تمام قوا کوشش نمایند.

جیانی از هر 15 بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی آلمان استفاده کرد ولی قبل از اعزام تیمش به مسابقات انتخابی المپیک باید یک بازیکن را حذف کند. جیانی در این مورد گفت: تصمیم آسانی پیش روی من نیست چون همه بازیکنان در 2 هفته گذشته کوشش زیادی نموده اند.

تیم های ملی والیبال ایران و استرالیا، بخت های نخست صعود به المپیک از قاره آسیا هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 171

به "شکست تیم ملی والیبال استرالیا در 2 بازی محبت آمیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست تیم ملی والیبال استرالیا در 2 بازی محبت آمیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید