خبرنگاران میزان کشف کالای قاچاق در آذربایجان&zwnjغربی 62 درصد افزایش یافت

به گزارش مجله چایی، مهاباد- خبرنگاران- فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: میزان کشف و ضبط انواع کالاهای قاچاق در مرزهای این استان در امسال در مقایسه با سال گذشته 62 درصد افزایش یافته است.

خبرنگاران میزان کشف کالای قاچاق در آذربایجان&zwnjغربی 62 درصد افزایش یافت

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

سردار یحیی حسین خانی روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی سردشت ضمن تسلیت شهادت دانشمند هسته ای کشورمان گفت: با کوشش مرزبانان از ابتدای سالجاری تا به امروز 878 میلیارد و 601 میلیون ریال از انواع کالای قاچاق شامل دارو، ارز، کالاهای ضدفرهنگی و احشام در مرزهای استان کشف و ضبط شده است.

وی اضافه نمود: این حجم از افزایش قاچاق نشان از دسیسه و توطئه های دشمنان علیه ملت و کشور ما دارد ولی دشمنان بدانند مرزبانان در همه حال هوشیار و با صلابت با کوچکترین حرکات آنان مقابله و برخورد خواهند کرد.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با بیان اینکه از مجموع کشفیات کالای قاچاق مهمترین کشفیات مربوط به اقلام ضدفرهنگی است گفت: برای مقابله همه جانبه با هجمه و نفوذ دشمنان احتیاج است در این خصوص ائمه آدینه و جماعت، اصحاب رسانه و قلم پیش قدم شده و به مباحث مهم فرهنگی و دینی توجه ویژه ای داشته باشند.

فرماندار سردشت نیز در این مراسم گفت: امنیت پایدار ایران اسلامی مدیون کوشش های شبانه روزی نیروهای مسلح به خصوص در مرزها است.

اقصی نخشی پور با تاکید بر اینکه ارتباط مرزبانان و مرزنشینان با توجه به اینکه دشمنان هر روز به طرق مختلفی اقدام به توطئه می نمایند بسیار حائز اهمیت است، اضافه نمود: برای مقابله با دشمنان و در جهت اشتغالزایی مناطق مرزی و رونق معیشت این مناطق بایستی مرزنشینان با مرزبانان در ارتباط تنگاتنگ باشند.

وی با اشاره به اینکه مردمداری و خدمت به مردم اساس کار مسوولان است، اعلام کرد: مردم داری و ارتباط صمیمی و دوسویه مرزنشینان با مرزبانان از عوامل اصلی مقابله با دسیسه دشمنان، امنیت مضاعف و برطرف خلاءهای مرزی است.

در انتها این مراسم از زحمات و کوشش های سرهنگ سلیمان بایرامی تجلیل به عمل آمد و سرهنگ وحید قویدل به عنوان فرمانده جدید هنگ مرزی سردشت معرفی گردید.

آذربایجان غربی 967 کیلومتر مرز با ترکیه، عراق و نخجوان دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 816

به "خبرنگاران میزان کشف کالای قاچاق در آذربایجان&zwnjغربی 62 درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران میزان کشف کالای قاچاق در آذربایجان&zwnjغربی 62 درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید