خبرنگاران 111 واحد مسکن مددجویان بهزیستی مازندران دهه فجر واگذار می گردد

به گزارش مجله چایی، نوشهر - خبرنگاران - معاون مشارکت های مردمی و توانمندسازی بهزیستی مازندران از واگذاری 111 واحد مسکن معلولان و مددجویان استان در دهه فجر سال جاری اطلاع داد.

خبرنگاران 111 واحد مسکن مددجویان بهزیستی مازندران دهه فجر واگذار می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

نورالدین علاء الدینی روز چهارشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت که 77 واحد از این واحدهای مسکونی برای خانواده های تک معلول و زنان سرپرست خانواده و 34 واحد دیگر هم ویژه خانواده های دارای 2 عضو معلول و بالاتر است.

وی اضافه نمود که برای ساخت این واحدهای مسکونی 30 میلیارد ریال یاری بلاعوض پرداخت شده است.

این مسئول گفت که در امسال حدود 470 واحد مسکونی به خانواده های زیر پوشش این نهاد تحویل شده است.

معاون بهزیستی مازندران همچنین از بهره برداری 70 طرح اشتغالزایی با اشتغالزایی 70 نفر در دهه فجر اطلاع داد و گفت که برای اجرای طرح های اشتغالزایی 35 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

وی اضافه نمود : از ابتدای امسال تا به امروز با حمایت های بهزیستی مازندران و پرداخت 65 میلیارد تومان در راستای طرح های اشتغالزایی برای یکهزار و 800 نفر مددجوی این نهاد اشتغال ایجاد شده است و این فرایند تا آخر سال ادامه خواهد داشت.

علاء الدینی با اشاره به اجرای پویش حلقه وصل باشیم از ابتدای آذرماه گفت : 110 سری جهیزیه هر سری شامل یخچال، لباسشویی،اجاق گاز، فرش ،ظروف آشپزخانه ، جارو برقی ، اتو ، بخاری و پتو برای اهداء به زوجین تحت پوشش به ارزش تقریبی15 میلیارد ریال تهیه شده است که 66 سری جهیزیه به مددجویان این نهاد تا به امروز اهدا شده و بقیه 44 جهیزیه نیز در ایام دهه فجر بین آنها توزیع خواهد شد.

وی از اهدای 200 پکیج کیف، لوازم التحریر، کفش و کاپشن برای 200 دانش آموز منطقه آسیب ترک محله و نوبنیاد در دهه فجر امسال اطلاع داد.

بهزیستی مازندران در حال حاضر 633 هزار مددجو را زیر پوشش دارد که از این تعداد 60 هزار نفر معلول و حدود 127 هزار زن سرپرست خانوار یا بی سرپرست هستند.

بر اساس گزارش رسمی بهزیستی مازندران ، از سال 92 با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید سه هزار و 348 واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی استان ساخته و تحویل شد. بهزیستی برای ساخت این تعداد خانه 235 میلیارد ریال یاری بلاعوض داشته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 942

به "خبرنگاران 111 واحد مسکن مددجویان بهزیستی مازندران دهه فجر واگذار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 111 واحد مسکن مددجویان بهزیستی مازندران دهه فجر واگذار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید