خبرنگاران 9 طرح ورزشی، دهه فجر در استان یزد افتتاح می گردد

به گزارش مجله چایی، یزد- خبرنگاران- مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: به میمنت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی 9 طرح ورزشی با صرف 6 میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر سال جاری در استان افتتاح می گردد.

خبرنگاران 9 طرح ورزشی، دهه فجر در استان یزد افتتاح می گردد

مسعود شریعتی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: سالن علی آباد تفت، زورخانه های بیده و پوریای ولی و چمن های مصنوعی رباط پشت بادام اردکان، روستای بختیاری خاتم، صادق آباد تفت، دهنو، مدوار مهریز و کویجان بهاباد اهم طرح هاست.

وی ادامه داد: حدود 300 برنامه فرهنگی ورزشی با موضوع بهره گیری از فضای مجازی و رعایت نکات بهداشتی با همکاری تشکل های جوانان و همراهی و پیگیری هیات ها، ادارات ورزش و جوانان و عموم ورزشکاران زیر پوشش در دهه فجر برگزار می گردد.

به گفته این مسوول، برگزاری همایش های ورزشی، برنامه های متنوع و متعدد در رشته های مختلف، جشنواره های فرهنگی ورزشی با استفاده از ظرفیت ورزشکاران و همراهی هیات ها همراه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در اولویت اداره کل ورزش و جوانان است .

شریعتی به اهمیت خدمت به مردم و ورزشکاران و دمیدان روح امید در قالب برنامه های دهه فجر اشاره نمود و یادآور شد: برنامه های دیگری به خصوص کوهنوردی، دوچرخه سواری، طبیعت گردی و ورزش های همگانی با رعایت نکات بهداشتی برگزار می گردد.

جشن های دهه فجر از 12 بهمن شروع می گردد.

استان یزد با یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت 48 هیات ورزشی و 62 هزار ورزشکار بیمه شده و حدود 2 هزار مکان ورزشی دارد .

منبع: ایرنا
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 911

به "خبرنگاران 9 طرح ورزشی، دهه فجر در استان یزد افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 9 طرح ورزشی، دهه فجر در استان یزد افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید