دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون کشتی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش مجله چایی، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران به امضای طهرانچی و علیرضا دبیر رسید.

دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون کشتی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی وعلیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران در جلسه شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی که در سازمان مرکزی برگزار گردید، تفاهم نامه همکاری در راستای ارتقای سطح سلامت و تندرستی جامعه و همکاری و مشارکت دستگاه ها و دست اندرکاران ورزش و تربیت بدنی کشور امضا کردند.

این تفاهم نامه به منظور توسعه کمی و کیفی فعالیت های آموزشی و پژوهشی، برگزاری جشنواره ها، المپیاد ها و مسابقات ورزشی مرتبط با کشتی در بین دانشجویان، ایجاد شادابی و غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان به وسیله توسعه رشته کشتی، ارتقای سطح آمادگی جسمانی و روانی و اجتماعی دانشجویان به وسیله شرکت در فعالیت های رشته کشتی در دانشگاه ها، شناسایی دانشجویان مستعد در رشته کشتی و بهره گیری از آن ها در تیم های ملی کشور و... به امضا رسیده است.

استعدادیابی در مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی و تداوم آن در ورزش دانشگاهی با راه اندازی مدارس کشتی، راه اندازی رشته تحصیلی کشتی در مقطع کارشناسی در بعضی واحد های دانشگاه آزاد اسلامی، همکاری در برگزاری دوره های آموزشی مربیگری و داوری، همکاری در برگزاری سمینار های علمی و پژوهشی در زمینه توسعه رشته کشتی و... از جمله موارد مورد تأکید در این تفاهم نامه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 139

به "دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون کشتی تفاهم نامه همکاری امضا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون کشتی تفاهم نامه همکاری امضا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید