در سیزدهمین جلسه واگذاری استقلال و پرسپولیس مطرح شد: مردم سهام دار تیم ها می شوند و حق پخش باید شفاف گردد

به گزارش مجله چایی، وزیر ورزش و جوانان گفت: جدی ترین فرد در موضوع واگذاری و خصوصی شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس من هستم و حاضرم هر هفته به این دو باشگاه بروم تا بحث واگذاری را دنبال کنم.

در سیزدهمین جلسه واگذاری استقلال و پرسپولیس مطرح شد: مردم سهام دار تیم ها می شوند و حق پخش باید شفاف گردد

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، سیزدهمین جلسه کارشناسی و تصمیم گیری واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، تقی زاده معاون وزیر ورزش، مدیران عامل دو باشگاه و مدیران سازمان بورس و خصوصی سازی در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار گشت

مسعود سلطانی فر درباره این نشست گفت: از مدیران عامل و هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می خواهم وقت مجزایی برای موضوع خصوصی سازی دو باشگاه بگذارند.

وی گفت: هم دولت و هم مجلس همراهی لازم و قانونی را برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دارند.

سلطانی فر در پایان گفت: اعتقاد جدی دارم که با پیگیری و جدیت مدیران عامل دو باشگاه و حمایت و همراهی وزارت خانه می توانیم استقلال و پرسپولیس را تا پایان سال واگذار کنیم.

همچنین در این جلسه بیگ زاده از مدیران سازمان بورس، شفافیت را شاه کلید موضوع واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دانست و گفت: این دو باشگاه و در واقع شرکت بیشتر از آنکه تجاری و چشم انداز سودآوری داشته باشند، فرهنگی و اجتماعی بوده اند. برند دو باشگاه، دارایی مهم آنهاست و دارایی بزرگ دیگر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حق پخش تلویزیونی است و از آنجایی که مردم خریداران سهام دو باشگاه خواهند بود به همین جهت باید وضعیت حق پخش آنها کاملا شفاف و روشن گردد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 6

به "در سیزدهمین جلسه واگذاری استقلال و پرسپولیس مطرح شد: مردم سهام دار تیم ها می شوند و حق پخش باید شفاف گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سیزدهمین جلسه واگذاری استقلال و پرسپولیس مطرح شد: مردم سهام دار تیم ها می شوند و حق پخش باید شفاف گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید