دعوت ملک سلمان از امیر قطر برای حضور در اجلاس آینده سران شورای همکاری

به گزارش مجله چایی، پادشاه عربستان سعودی از امیر قطر برای حضور در چهل و یکمین نشست شورای عالی شورای همکاری خلیج فارس دعوت کرد.

دعوت ملک سلمان از امیر قطر برای حضور در اجلاس آینده سران شورای همکاری

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، دبیرخانه شورای همکاری خلیج فارس امروز (چهارشنبه) گفت که در جریان ملاقات نایف فلاح الحجرف، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس با تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر در دوحه، او دعوت نامه ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان برای حضور در چهل و یکمین نشست سران شورای همکاری که قرار است پنجم ژانویه برگزار گردد را دریافت کرد.

طبق این گزارش، الحجرف در این ملاقات امیر قطر را در جریان مقدمات در حال اجرا برای برگزاری نشست شورای عالی شورای همکاری خلیج فارس قرار داد.

الحجرف در این باره گفت، جهت و دستاوردهای کشورهای عضو شورای همکاری خلیج (فارس) به ویژه در زمینه های اجتماعی، مالی و تجاری را با امیر قطر آنالیز کردیم.

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در ادامه توضیح داد: اولویت های ما بر چشم اندازها و اهداف جوانان حوزه خلیج (فارس)، کوشش مشترک برای ازسرگیری رشد و توسعه مالی در منطقه پس از اپیدمی کرونا، غلبه بر چالش ها و ازسرگیری مذاکرات تجارت آزاد متمرکز است.

طبق این گزارش، امیر خطر همچنین یک پیغام از طرف نواف الأحمد الجابر الصباح، امیر کویت تحویل گرفت.

پیش از این نیز منابع آگاه از تمایل امیر قطر برای حضور در نشست آینده شورای عالی شورای همکاری خلیج فارس خبر داده بودند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 807

به "دعوت ملک سلمان از امیر قطر برای حضور در اجلاس آینده سران شورای همکاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت ملک سلمان از امیر قطر برای حضور در اجلاس آینده سران شورای همکاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید