دکوراسیون خانه 50 متری

به گزارش مجله چایی، همانطور که شاهد هستیم در دنیای مدرن امروز به دلیل افزایش جمعیت و گران شدن خانه ها، متراژ آپارتمان ها کاهش یافته و به 50 متر و یا حتی 30 متر نیز رسیده است. هر چند در شهرهای بزرگ و پر جمعیت مدام ساخت و ساز صورت می گیرد و روزانه شاهد رشد و توسعه آپارتمان ها و آسمان خراش ها هستیم اما افراد با توجه به بودجه و شرایط مالی خود نسبت به خرید واحدهای مسکونی اقدام می نمایند و هزینه های بالا انتخاب بیشتر افراد را به واحدهای زیر 100 متر محدود کرده است. یکی از دغدغه های مهم افراد ساکن در این آپارتمان ها کمبود فضا و احتیاج به داشتن وسایل لازم است، از این رو در طراحی دکوراسیون آن ها از متخصصین و تیم های حرفه ای یاری گرفته می شود تا به بهترین شکل از فضا استفاده شده و افراد بتوانند با خیالی آسوده از زندگی در چنین مکان هایی لذت ببرند. چیدمان آپارتمان های نقلی یکی از موضوعاتی است که در حال حاضر بسیار پر اهمیت بوده و مورد توجه واقع می شود. محدودیت فضا در این آپارتمان ها امکان استفاده از تمام رنگ ها، وسایل با سایز دلخواه و هر سبک دکوراسیون داخلی را برای صاحب خانه ها فراهم نمی کند، به همین دلیل اگر صاحب خانه ای 50 متری، 45 متری و یا حتی 30 متری هستید بهتر است با یک طراح داخلی مشورت کرده و طراحی دکوراسیون منزل خود را به وی بسپارید. در این نوشته از ما به آنالیز طراحی دکوراسیون آپارتمان 50 متری پرداخته شده است. با مطالعه این مطلب می توانید از ایده های خلاقانه الهام گرفته و در طراحی خانه نقلی خود از آنها بهره ببرید. با ما همراه باشید.

دکوراسیون خانه 50 متری

جهت دریافت خدمات بازسازی نمای ساختمان قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

آپارتمانی که در زیر مشاهده می کنید تنها 50 متر مربع است اما طراح آن فضا را به گونه ای طراحی کرده که محدودیت پلان کف حتی ذره ای منجر به محدودیت در خلاقیت و طراحی نگردیده است. اتاق نشیمن این آپارتمان با دو تابلو نقاشی بسیار زیبا مزین شده که در بدو ورود به اتاق توجه افراد را به خود جلب می کند. در طراحی اتاق نشیمن این آپارتمان از رنگ های زنده و زیبا استفاده شده و اشکال هندسی متفاوت در فضا به چشم می خورند. علارغم تائید بر رنگ و بافت، پس زمینه سفید این فضا را جذاب تر و کارآمدتر نشان داده است. پس زمینه ساده به المان های خلاقانه این اجازه را می دهد که بسیار برجسته تر به نظر برسند و از محو شدن و هماهنگ شدن آن ها با سایر المان ها جلوگیری گردد.

هم چنین جالب است بدانید که بعضی از تکنیک های ترکیب بندی مبتکرانه که فضای داخلی را باز و جادار نگه می دارند را نیز می توان استفاده نمود. در این آپارتمان نقلی و کوچک، اتاق خواب و آشپزخانه در یک گوشه در مجاور یکدیگر قرار گرفته اند. به تصویر نگاه کنید. همانطور که مشاهده می کنید از فضا به بهترین شکل استفاده شده و هیچ محدودیتی در جهت برطرف نیازهای صاحب خانه دیده نمی گردد.

یک ترکیب خلاقانه و بسیار شیک تاثیری بسیار قوی بر طراحی آپارتمان 50 متری می گذارد و دیگر نیازی به استفاده از تعداد زیادی اسباب و اثاثیه نخواهد بود. تمام المان هایی که در طراحی این میز غذاخوری استفاده شده بسیار سبک وزن و دارای اشکال هندسی ترکیبی هستند که از نظر بصری تاثیری فوق العاده بر فضا گذاشته اند.

چراغ های آویزی که قاب آن ها از جنس چوب بوده و از لامپ رشته ای برای تامین روشنایی آن ها استفاده شده زیبایی حیرت آوری به این آپارتمان نقلی بخشیده اند. اگر به فروشگاه های عرضه لوازم و تجهیزات برقی مراجعه کنید با انواع لامپ های روشنایی مواجهه می شوید که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند و با دکوراسیون مورد نظر شما سازگار هستند. بنابراین هیچ نگرانی در خصوص انتخاب لامپ با مدل دلخواه وجود ندارد و شما طبق سلیقه و بودجه می توانید نسبت به خرید طرح ایده آل اقدام نمائید.

ایده هایی که به منظور ذخیره سازی وسایل در آشپزخانه استفاده شده اند منجر به تمیز و مرتب بودن فضا خواهند شد. میله باریکی که در طول کابینت ها به دیوار نصب شده مکان مناسبی برای قرار دادن ظروف ادویه جات، حوله و یا آویز نمودن لیوان و قاشق یا چنگال فراهم کرده است.

در آشپزخانه های کوچک بدون پنجره همیشه احتمال تاریکی وجود دارد، از این رو طراح این آشپزخانه از کابینت هایگلاس که دارای سطحی صاف و صیقلی است و به میزان قابل توجه نور را از خود عبور می دهد استفاده کرده است. کابینت هایگلاس یکی از جدیدترین و مدرن ترین نوع کابینت است که به دلیل زیبایی فوق العاده، مقاومت در برابر نم و رطوبت، تنوع رنگ بالا، عدم جذب آلودگی و قابلیت تمیزکاری آسان بسیار پرطرفدار می باشد. کابینت هایگلاس سفید بهترین گزینه برای آشپزخانه های تنگ و تاریک می باشد.

به تصویر زیر نگاه کنید. قرار دریافت ماشین لباسشویی و اجاق گاز در کابینت باعث شده فضای آشپزخانه بزرگ تر از آنچه که هست به نظر بیاید و تردد در آشپزخانه راحت تر گردد. آنچه که در تصویر زیر به چشم می خورد نظم و یکپارچگی در فضاست که این یکی از مهم ترین اصول طراحی داخلی می باشد.

در طراحی دکوراسیون آپارتمان کوچک زیر آشپزخانه مستقیماً به راهرو ورودی، جایی که برای قرار دادن کیف، کفش و لباس در آن کمد تعبیه شده راه دارد.

در طرف دیگر ورودی، یک میز کوچک تعبیه شده که نه تنها مکانی مناسب برای قرار دادن لوازم آرایشی و بهداشتی فراهم کرده بلکه در قفسه زیر آن نیز می توان کفش و کیف قرار داد.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 134

به "دکوراسیون خانه 50 متری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون خانه 50 متری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید