راه اندازی پنجره واحد فیزیکی آغاز کسب و کار در فارس

به گزارش مجله چایی، پنجره واحد فیزیکی آغاز کسب و کار در فارس به وسیله ویدئو کنفرانس و با دستور وزیر اقتصاد و امور دارایی افتتاح شد.

راه اندازی پنجره واحد فیزیکی آغاز کسب و کار در فارس

به گزارش از ، رئیس اتاق بازرگانی شیراز گفت: پنجره واحد فیزیکی آغاز کسب و کار در فارس پس از تهران و همزمان با سه استان آذر بایجان شرقی، خراسان رضوی و اصفهان افتتاح شد.

رازقی با بیان اینکه این واحد برای تسهیل در امور ثبت شرکت ها و اخذ مجوز جهت متقاضیان راه اندازی کسب و کار ها افتتاح شده است، اضافه کرد: با راه اندازی این واحد کار ثبت شرکت ها و متقاضیان راه اندازی کسب و کار ها از 72 روز به 72 ساعت کاهش می یابد.

او با اشاره به اینکه فعالیت اصلی این واحد، هویت بخش به اشخاص حقوقی، اخذ مجوز ها و ثبت شرکت ها است، اضافه کرد: نمایندگان 11 دستگاه اجرایی در این مرکز مستقر هستند مانند تامین اجتماعی، ثبت شرکت ها، فرهنگ و ارشاد اسلامی، پست و دیگر متولیان تا در کمترین زمان ممکن درخواست ثبت شرکت ها و اخذ مجوز ها انجام گردد.

رازقی ادامه داد: سرمایه گذاران و متقاضیان راه اندازی کسب و کار می توانند با مراجعه به اتاق بازرگانی شیراز اقدام به ثبت شرکت خود و اخذ مجوز برای راه اندازی آن نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 582

به "راه اندازی پنجره واحد فیزیکی آغاز کسب و کار در فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی پنجره واحد فیزیکی آغاز کسب و کار در فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید