رجبی: داوری سرم را برید، قول طلای بازی های آسیایی می دهم

به گزارش مجله چایی، ملی پوش سنگین وزن تیم ملی تکواندو گفت: در رقابت های قهرمانی آسیا داوری سرم را برید اما قول مدال طلای بازی های آسیایی 2018 را از الان می دهم.

رجبی: داوری سرم را برید، قول طلای بازی های آسیایی می دهم

سعید رجبی در گفت وگو با خبرنگاران درباره کسب مدال برنز رقابت های قهرمانی آسیا 2018 ویتنام شرح داد: در این مسابقه ها شرایط بسیار خوبی داشتم و می توانستم مدال طلای وزن 80- کیلوگرم را کسب کنم اما در بازی نیمه نهایی با اشتباهات داوری زیاد سر من بریده شد. شرایط خوبی هم در تمرین ها و هم در روز مسابقه ها داشتم اما شرمسار سرمربی و مربیان خود در این چند وقت اخیر شدم.

او اضافه نمود: بازی پای فینال من با حریف کره ای بود که بدون هیچ استرس و نگرانی روی شیاپ چانگ بودم و در بسیاری از دقایق حریفم را تحت فشار قرار داده بودم. از اینکه حق من صعود به بازی فینال بود شکی ندارم چرا که داورها خیلی ناشیانه و برخی اوقات مغرضانه بر علیه من رای می دادند. استاد عسگری هر گاه که کارت کشید اعتراض او بی نتیجه ماند در حالی که همه تماشاگران و ملی پوشان تیم می دانند اعتراضات ما درست بود و داوران می توانستند این اشتباهات را انجام ندهند.

ملی پوش وزن 80- کیلوگرم تیم تکواندو مردان ادامه داد: در کل از نتایجی که کسب کردم نه راضی هستم نه ناراضی. من برای این مسابقه ها زحمات زیادی کشیده بودم که با چنین رفتار غیر حرفه ای بی نتیجه ماند. البته خدا را شکر می کنم با دست خالی به ایران برنگشتم و توانستم مدال برنز مسابقه های قهرمانی آسیا را کسب کنم. هرچند که بدون شک حق من طلا بود.

او درخصوص توانایی های کادر فنی جدید تیم ملی تکواندو شرح داد: استاد عسگری، بسحاق و فلاحی راد هر سه از مربیان خوب تکواندو هستند که می توان به توانایی آن ها اعتماد کرد. من فکر نمی کنم به دلیل مسائل فنی این نتایج را کسب نموده باشم. سطح مسابقه ها بسیار بالا بود و تکواندوکاران ایران عملکرد خوبی داشتند اما با توجه به شرایط نتوانستند نتایج بهتری را کسب نمایند. با این حال من خودم به شخصه می گویم مدیون استاد عسگری و سایر مربیان هستم. تنها ناراحتی من این است که نتوانستم مدال طلای قهرمانی آسیا را کسب کنم.

رجبی اضافه نمود: البته من همواره گفته ام که هدف من بزرگتر از این هاست. شاید در قهرمانی آسیا به مدال طلا نرسیدم ولی قول می دهم مدال طلای بازی های آسیایی 2018 اندونزی را کسب کنم. در قهرمانی آسیا شرمسار مربیان شدم ولی بدون شک سعید رجبی در اندونزی نتایج بهتری را نسبت به این مسابقه ها کسب خواهد نمود اما همه این ها بستگی به این دارد که مسئله ای پیش نیامده و بتواند در مسابقه ها حاضر گردد.

ملی پوش تکواندو ایران با اشاره به اینکه در خصوص تورنمنت های تدارکاتی و اردوهای برون مرزی تصمیمات کادر فنی مهم است گفت: ما مطیع تصمیمات و نظرات مربیان خود بخصوص آقای فریبرز عسگری هستیم. اگر احتیاج باشد در تورنمنت های برون مرزی جواز حضور در بازی های آسیایی را کسب کنیم این کار را انجام می دهیم اما اگر قرار باشد با انتخابی های درون اردویی نفرات اعزامی معین شوند، باز هم مسئله ای نیست. هدف من موفقیت در جاکارتا است و برای آن شب و روز کوشش خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 65

به "رجبی: داوری سرم را برید، قول طلای بازی های آسیایی می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجبی: داوری سرم را برید، قول طلای بازی های آسیایی می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید