روسیه ارتباطات ریلی با چین را محدود می نماید؛ احتمال توقف خطوط هوایی

به گزارش مجله چایی، دولت روسیه در پی توقف پذیرش گردشگران چینی، برای جلوگیری از انتقال ویروس خطرناک کرونا به این کشور، ارتباطات ریلی با چین را نیز از روز آدینه محدود نموده و درباره توقف پروازهای هوایی بین دو کشور نیز بعداً تصمیم گیری خواهد شد.

روسیه ارتباطات ریلی با چین را محدود می نماید؛ احتمال توقف خطوط هوایی

با کارگزار تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، تاتیانا گالیکووا معاون نخست وزیر روسیه در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام نمود که کلیه ارتباطات راه آهنی بین چین و روسیه، به جز قطارهای مستقیم مسکو-پکن و پکن-مسکو، از ساعت 00:00 به وقت مسکو در تاریخ 31 ژانویه (11 بهمن ماه) به دلیل خطر شیوع ویروس کرونا متوقف خواهد شد.

وی گفت: در روزهای پنجشنبه و آدینه نیز محدودیت هایی در ترافیک ارتباطات راه آهنی بین روسیه و چین ایجاد شده و تنها قطارها در دو جهت رفت و برگشت مسکو - پکن و پکن-مسکو حرکت خواهند کرد.

معاون نخست وزیر روسیه اضافه کرد، تصمیم گیری درباره رژیم پروازها بین روسیه و چین این هفته حداکثر تا روز آدینه اتخاذ خواهد شد. وی یادآور شد: در رابطه با ارتباطات حمل و نقل هوایی، ما توافق نموده ا یم که ظرف دو روز وزارت حمل و نقل و وزارت امور خارجه شرایط را با توجه به تعداد شهفرایندان روسی که قصد بازگشت به کشور را دارند ، ارزیابی نموده و سپس در رابطه با محدود شدن پروازها به کشور چین نیز تصمیم گیری گردد.

پیش از این، اتحادیه صنعت گردشگری روسیه نیز اعلام نمود که از روز، سه شنبه (28 ژانویه، 8 بهمن ماه)، اپراتورهای گردشگری روسیه به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور چین، پذیرش گروه های جدید توریستی سازمان یافته از این کشور متوقف شده و این فرایند حداقل تا خاتمه ماه فوریه (اواسط اسفند ماه) متوقف باقی خواهد بود.

بر اساس این اطلاعات، گردشگران چینی که قبلاً وارد خاک روسیه شده اند نیز پیش از موعد این کشور را ترک خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 118

به "روسیه ارتباطات ریلی با چین را محدود می نماید؛ احتمال توقف خطوط هوایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه ارتباطات ریلی با چین را محدود می نماید؛ احتمال توقف خطوط هوایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید