سرمربی پیشین استقلال در خطر اخراج!

به گزارش مجله چایی، به گزارش خبرنگاران، وینفرد شفر سرمربی پیشین آبی پوشان که فصل گذشته نیز در حالی که تنها 5 هفته به سرانجام مسابقات مانده بود با تصمیم عجیب مدیران استقلال از کار برکنار شد تا علامت سئوال بزرگی دراین زمینه ایجاد شود، از ابتدای این فصل هدایت تیم بنی یاس در لیگ امارات را بر عهده گرفت.

سرمربی پیشین استقلال در خطر اخراج!

در حالی که 7 هفته از لیگ امارات می گذرد، بنی یاس شرایط مطلوبی در جدول نداشته و با تنها یک پیروزی و کسب 7 امتیاز، در رده دهم جدول قرار گرفته است.

تیم تحت رهبری شفر که با 4 مساوی دارای بیشترین مساوی در بین تیم های اماراتی است، در حالی با 7 امتیاز در رده دهم جدول واقع شده است که الظفره، الاتحاد و الفوجیره تیم های رده های یازدهم تا پانزدهم نیز بین 7 تا 6 امتیاز هستند و الخلیج تیم رده آخر جدول 3 امتیازی است.

این آمار نشان می دهد بنی یاس حاشیه امنیت زیادی ندارد و ممکن است با یک بازی به انتهای جدول سقوط کند که این موجب نگرانی مالکان و گردانندگان این تیم شده است.

تجربه نشان داده حوصله گردانندگان و اداره کنندگان تیم ها کم است و خیلی کم پیش می آید که به مربیانی که نتایج خوبی نگیرند فرصت کافی داده شود. این شواهد نشان می دهد شفر نیز حاشیه امنیت روی نیمکت بنی یاس نداشته و ممکن است در روزهای آینده اخباری در خصوص جدایی وی از این تیم شنیده شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 29

به "سرمربی پیشین استقلال در خطر اخراج!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی پیشین استقلال در خطر اخراج!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید