گل سیامک نعمتی به السد در بین خاطره انگیزترین گل های بازی های نیمه نهایی؛ در یک قدمی فینال

به گزارش مجله چایی، خبرگزاری خبرنگاران- سایت رسمی ای اف سی شش گل را به عنوان خاطره انگیزترین گل های تاریخ لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرد.

گل سیامک نعمتی به السد در بین خاطره انگیزترین گل های بازی های نیمه نهایی؛ در یک قدمی فینال

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، سیامک با گلی که در بازی برگشت برابر السد در لیگ قهرمانان 2018 به ثمر رساند توانست در لیست جای بگیرد. سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به بهانه نزدیک شدن دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان در منطقه شرق آسیا، اقدام به معرفی بهترین و خاطره انگیزترین گل های به ثمر رسیده در این دیدار کرده است.

ویکتور سیموئز - لیگ قهرمانان آسیا 2012 - الاتحاد عربستان و الاهلی عربستان

دیدار دو تیم عربستان حاضر در این مرحله از رقابت ها یکی از جذاب ترین بازی های جام محسوب می شد. دیداری که در نهایت با پیروزی دو بر یک به سود الاهلی عربستان به پایان رسید و این تیم را راهی دیدار نهایی کرد. ویکتور سیموئز گلزن برزیلی الاهلی که به تازگی از تیم بوتافوگو برزیل به این تیم پیوسته بود توانست گل برتری تیمش را در این دیدار به ثمر برساند. او تنها شش دقیقه مانده تا پایان بازی توانست گل برتری الاهلی را در جده به ثمر برساند. الاهلی در دیدار فینال نتوانست از پیش اولسان هیوندای بربیاید و بازی را با نتیجه سه بر صفر به این تیم باخت.

کانگ کیون وون - لیگ قهرمانان آسیا 2015 - الهلال عربستان و الاهلی امارات

در حالی که دیدار دو تیم عربستانی و اماراتی با تساوی به پایان می رسید در آخرین دقیقه وقت های اضافه، ضربه والی بازیکن کره ای الاهلی امارات توانست کار را برای تیمش یکسره کند. نکته مهم این دیدار امکان صعود الهلالی ها بود چرا که آنها در خانه خود بازی را با نتیجه یک بر یک به پایان برده و در حالی که دیدار دو تیم در بازی برگشت با نتیجه دو بر دو در پیش بود و عربستانی ها با گل زده در خانه حریف می توانست به مرحله بعدی صعود کند کانگ وون همان طور که گفته شد در آخرین دقیقه پنج دقیقه وقت های اضافه با گلزنی الاهلی را به فینال رساند هر چند آنها در بازی نهایی نتوانستند بازی را ببرند و یک بر صفر از تیم گوانجو اورگرانده شکست خوردند.

رافائل سیلوا - لیگ قهرمانان آسیا 2017 - شانگهای SIPG و اوراواردز ژاپن

گلزن برزیلی تیم ژاپنی در این دیدار نیز به مانند دیگر بازی های لیگ قهرمانان آسیا 2017 درخشید و توانست دروازه حریف چینی را باز کند. اوراواردز که در دیدار رفت برابر شانگهای اس آی پی جی با تساوی یک بر یک به کار خود پایان داده بود در این دیدار با یک گل از سد حریف خود گذشت. دیداری که تنها گل آن توسط رافائل سیلوا به ثمر رسید و ژاپنی ها را به فینال این بازی ها فرستاد که در فینال نیز اوراوا با برتری برابر الهلال عربستان با قهرمانی به کار خود پایان داد.

سیامک نعمتی - لیگ قهرمانان آسیا 2018 - پرسپولیس ایران و السد قطر

پرسپولیسی ها که با برانکو ایوانکوویچ پیروز به قهرمانی در لیگ برتر شده بودند پس از یک بار حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در سال 2018 توانست خود را به بازی های نهایی نیز برسانند. سرخ پوشان در دیدار نیمه نهایی این رقابت ها روبروی السد قطر قرار گرفتند و بازی رفت را با برتری یک بر صفر به پایان رساندند اما در بازی برگشت که با یک گل از حریف خود عقب بودند در نهایت توانستند با ضربه چکشی زیبای سیامک نعمتی با یاران ژاوی به تساوی برسند و در پایان نیز به بازی نهایی صعود کنند.

سرجینیو - لیگ قهرمانان آسیا 2018 - کاشیما انتلرز ژاپن و سوون سامسونگ کره

در حالی که پرسپولیسی ها در دیدار با السد توانستند با گلی دیدنی به مرحله پایانی صعود کنند در سوی دیگر آسیا این کاشیما بود که پیروز شد یکی از گل های به یاد مانده از مراحل نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر رساند. سرجینیو مهاجم برزیلی ژاپنی در دیدار برابر سوون سامسونگ پیروز شد سومین گل تیمش را به ثمر برساند و با رسیدن به تساوی سه بر سه به مرحله فینال رقابت ها صعود کند.

بافه تیمبی گومیس - لیگ قهرمانان آسیا 2019 - الهلال عربستان و السد قطر

مهاجم خاص و فرانسوی الهلالی ها پیروز به گلزنی در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود. در حالی که الهلالی ها دیدار رفت برابر السد را با نتیجه 4 بر 1 به پایان رسانده بودند در دیدار برگشت اسیر تیم قطری شدند و در حالی که انتظار نداشتند خیلی سریع بازی را به نتیجه 3 بر 1 به سود تیم قطری دیدند! آنها در نهایت توانستند با به ثمر رساندن دومین گل که به وسیله مهاجم فرانسوی به ثمر رسید هر چند بازی را با نتیجه 4 بر 2 شکست خوردند اما در نهایت توانستند با همین گل زده بیشتر در بازی خارج از خانه به بازی فینال برسند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 814

به "گل سیامک نعمتی به السد در بین خاطره انگیزترین گل های بازی های نیمه نهایی؛ در یک قدمی فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل سیامک نعمتی به السد در بین خاطره انگیزترین گل های بازی های نیمه نهایی؛ در یک قدمی فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید