شجاعت نفیسه روشن در این عکس ها ! ، در کیش سوژه شد !

به گزارش مجله چایی، خبرنگاران: نفیسه روشن در صفحه شخصی اش عکس جدیدی از خود منتشر کرده است.

شجاعت نفیسه روشن در این عکس ها ! ، در کیش سوژه شد !

نفیسه روشن در اینستاگرام یک میلیون دنبال کننده دارد. نفیسه روشن بازیگر جوان سینما و تلویزیون است. نفیسه روشن با انتشار ویدیوهای جنجالی حسابی خبر ساز شده است و در فضای مجازی وایرال شد. نفیسه روشن در اینستاگرام پست های جنجالی منتشر می کند. نفیسه روشن عکس جدیدی را در فای مجازی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگاران، نفیسه روشن که در کیش به سر می برد، در این عکس قمقمه ای با طرح میکی ماوس در دست دارد.

نفیسه روشن در دهکده حیوانات

ترس از حیوانات (اهلی یا غیر اهلی) برای افرادی که در محیط های شهری زندگی کرده اند و ارتباط آن ها با طبیعت و زیستگاه های حیوانات در طول هفته بسیار کم است، همیشه وجود داشته و مختص به همه جوامع است.شاید شما هم در طول روز، بانوان و آقایانی را مشاهده می کنید که از دیدن گربه یا سوسک یا مارمولک، دچار وحشت شده و شما از وحشت عجیب آنان، متعجب می شوید.

ترس، فاکتوری طبیعی در زندگی انسان است و اگر این ترس، از حالت اعتدال خارج شود و مانع از تقویت بعضی از مهارت های ارتباط اجتماعی ما در زندگی شود، یک نوع بیماری خواهد بود که باید برای درمان آن اقدام کرد.بعضی ها، حتی از دست زدن به حیوانات اهلی مانند اسب و گاو و بزغاله هم وحشت دارند و از آن، به عنوان یکی از غیر ممکن ترین کارهای زندگی خود نام می برند.

نفیسه روشن در دهکده حیوانات سلفی نفیسه روشن با ببر مورد علاقه اش

اما خوب، در مقابل افرادی هم هستند که بر ترس غلبه کرده و با آموزش های مختلف، توانسته اند با حیوانات، حس خوبی برقرار کرده و از تعامل با آنها به عنوان قسمتی لذت بخش در زندگی روزمره یاد کنند.برای افرادی که عاشق حیوانات هستند، حیوان وحشی و اهلی تفاوتی ندارد.آنها، به مخلوقات خدا عشق می ورزند و برای حفاظت و نگهداری شان، تلاش می کنند.

منبع: رکنا
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 1297

به "شجاعت نفیسه روشن در این عکس ها ! ، در کیش سوژه شد !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعت نفیسه روشن در این عکس ها ! ، در کیش سوژه شد !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید