شلهوب: با احساس مسئولیت کاهش 50 درصد از دستمزد را پذیرفتیم

به گزارش مجله چایی، کاپیتان تیم فوتبال الهلال عربستان گفت: با احساس مسئولیت پیشنهاد باشگاه در مورد کاهش مبلغ قرارداد را پذیرفتیم.

شلهوب: با احساس مسئولیت کاهش 50 درصد از دستمزد را پذیرفتیم

به گزارش خبرنگاران، محمد شلهوب، کاپیتان باسابقه تیم فوتبال الهلال عربستان گفت که بازیکنان این تیم با احساس مسئولیت و رضایت قلبی پیشنهاد باشگاه به منظور کاهش 50 درصد از مبلغ قراردادشان در طول مدت شیوع بیماری کرونا را پذیرفته اند.

وی که باسابقه ترین بازیکن الهلال به شمار می رود در این خصوص گفت: این تصمیم تلاشی است از جانب بازیکنان و اعضای کادر فنی برای جبران خسارتی که به باشگاه در طول این مدت وارد شده است. در واقع این همکاری میزان درک بازیکنان و تعامل آنها را با باشگاه نشان می دهد که در موقعیت های لازم باید احساس مسئولیت داشته باشند. بسیاری از باشگاه ها در کشورهای اروپایی هم با موافقت بازیکنان و مربیان چنین اقداماتی انجام داده اند و در اینجا هم اعضای تیم با رضایت احساس مسئولیت کردند تا بخشی از ضررهای باشگاه به دلیل توقف مسابقات جبران شود.

براساس این گزارش، اعضای تیم فوتبال الهلال به پیشنهاد مسئولان این باشگاه و فدراسیون فوتبال عربستان پذیرفتند 50 درصد از حقوق و دستمزد ماهیانه خود در طول دو ماه توقف مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا را دریافت نکنند تا بخشی از زیان های باشگاه در طول این مدت جبران شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 389

به "شلهوب: با احساس مسئولیت کاهش 50 درصد از دستمزد را پذیرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شلهوب: با احساس مسئولیت کاهش 50 درصد از دستمزد را پذیرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید