عضو هیئت علمی مجتمع آموزش عالی اسفراین کتاب تخصصی رشته مکانیک را به چاپ رساند

به گزارش مجله چایی، عضو هیئت علمی مجتمع آموزش عالی اسفراین با بیش از 50 پژوهشگر برگزیده از 30 کشور دنیا در چاپ کتاب تخصصی رشته مهندسی مکانیک همکاری کرد.

عضو هیئت علمی مجتمع آموزش عالی اسفراین کتاب تخصصی رشته مکانیک را به چاپ رساند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، عضو هیئت علمی مجتمع آموزش عالی اسفراین با بیش از 50 پژوهشگر برگزیده از 30 کشور دنیا در چاپ کتاب تخصصی رشته مهندسی مکانیک همکاری کرد.

محمد حاتمی، دانشیار گروه مهندسی مکانیک مجتمع آموزش عالی اسفراین در نگارش کتاب تخصصی در زمینه مهندسی مکانیک و مهندسی شیمی درانتشارات تیلور فرانسیس با پژوهشگران برگزیده دنیا همکاری کرد.

این کتاب با عنوان Nano fluids and their Engineering Application (نانو سیال و کاربرد های مهندسی آن) و به همت بیش از 50 پژوهشگر برگزیده از 30 کشور دنیا در 23 فصل و 516 صفحه تألیف و توسط انتشارات برگزیده تیلور فرانسیس به چاپ رسیده است.

حاتمی نگارش فصل 21 این کتاب با عنوان کاربرد نانوذرات در استخراج نفت را با همکاری پروفسور Jing و Sun از کشور چین عهده دار بوده است.

وی این کتاب را منبع بسیار مناسبی برای استفاده دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته مهندسی مکانیک، شیمی و نانو مواد، صاحبان صنایع بزرگ صنعتی و دانشجویانی که در خصوص منابع استخراج نفت مطالعه می نمایند دانست و اضافه کرد: تاکنون کتابی که کاربرد های نانوسیالات و استفاده آن در صنعت، بالاخص صنعت نفت و استخراج آن را به صورت کامل، شفاف و نظام مند تشریح کند ارائه نشده است و این نقصان مانعی را پیش روی علاقه مندان به این عرصه، به ویژه دانشجویان قرار داده است و نویسندگان این کتاب کوشش نموده اند تا با نگارش کتاب حاضر و ارائه هرچه کامل تر مبانی کاربرد نانو سیالات در مهندسی نقصان موجود را جبران و راستا علاقه مندان به این عرصه را هموارتر نمایند.

محمد حاتمی در جمع یک درصد دانشمندان برتر دنیا واقع شده است و چاپ بیش از 120 مقاله علمی و5 جلد کتاب توسط ناشران معتبر ملی و بین المللی و همچنین هدایت خاتمه نامه ها و رساله های متعدد در مقاطع تحصیلات تکمیلی در داخل و خارج از کشور از جمله فعالیت های علمی و پژوهشی نامبرده می باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 52

به "عضو هیئت علمی مجتمع آموزش عالی اسفراین کتاب تخصصی رشته مکانیک را به چاپ رساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو هیئت علمی مجتمع آموزش عالی اسفراین کتاب تخصصی رشته مکانیک را به چاپ رساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید