فرزندان اعضای هیئت علمی با دیگران فرقی ندارند ، وزارت علوم بخشنامه را ملغی کند

به گزارش مجله چایی، عضو فراکسیون ولایت گفت: چیزی به نام سهمیه هیات علمی وجود ندارد. بهترین حالت این است که وزارت علوم این بخشنامه را ملغی نموده و شرایط را به طور مساوی برقرار کند.

فرزندان اعضای هیئت علمی با دیگران فرقی ندارند ، وزارت علوم بخشنامه را ملغی کند

سیدمحمدباقر عبادی، عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی و نماینده شهرستان بیرجند استان خراسان جنوبی درخصوص نظر کمیسیون و مجلس درباره سهمیه فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاه ها گفت: نظر مجلس را به طور کامل نمی دانم، اما از دیدگاه من اگر این سهمیه اعمال نشود و شرایط برای همه به طور مساوی باشد بهتر است.

عضو فراکسیون ولایت اضافه نمود: فرزندان اعضای هیات علمی با دیگران هیچ فرقی ندارند و این مصوبه مجلس نیست بلکه از آیین نامه های داخلی وزارت علوم است.

وی ادامه داد: مجلس می تواند قانونی برای منع این فرایند تصویب کند اما فرایند قانون گذاری زمان بر است و اگر لازم باشد این کار را انجام می دهیم.

عبادی گفت: بهترین حالت این است که وزارت علوم این بخشنامه را ملغی نموده و شرایط را به طور مساوی برقرار کند. در کل چیزی به نام سهمیه هیات علمی وجود ندارد فقط طبق این بخشنامه فرزندان هیات علمی می توانند در دانشگاه والدین خود تحصیل نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 11

به "فرزندان اعضای هیئت علمی با دیگران فرقی ندارند ، وزارت علوم بخشنامه را ملغی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرزندان اعضای هیئت علمی با دیگران فرقی ندارند ، وزارت علوم بخشنامه را ملغی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید