فرصتی برای جبران اشتباه نداریم، پرقدرت به ملاقات استقلال می رویم

به گزارش مجله چایی، محمد خضرایی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: شرایط شیوع کرونا باعث شده تا در این فصل رقابتهای تکواندو در دو گروه و فقط در مرحله رفت انجام گردد به همین دلیل است که اجازه هیچ اشتباهی نداریم و باید از همان مبارزه اول به فکر جمع آوری امتیازات باشیم.

فرصتی برای جبران اشتباه نداریم، پرقدرت به ملاقات استقلال می رویم

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

مربی تیم تکواندو فتح صدرالبرز در خصوص نفرات این تیم هم گفت: اغلب نفرات این تیم با ما از فرمانیه آمده اند و چند جوان هم به ترکیب اضافه کردیم. بیش از 50 درصد نفرات ما به تازگی از نوجوانان به این رده سنی آماده اند که در کنار آنها با تجربه هایی هم داریم که همین موضوع ما را برای صعود از گروه یک امیدوار نموده است.

وی ادامه داد: اولین ملاقات ما با تیم استقلال است؛ تیمی که دیر بسته شد و نفرات جوانی در ترکیب دارد. ولی با وجود کادر فنی قوی، باید گفت تیم خوبی هستند که انگیزه بالایی هم دارند. به همین دلیل ریسک ننموده و از همه توان خود برای کسب پیروزی بهره خواهیم برد.

خضرایی در سرانجام گفت: گروه سختی داریم. شهرداری که مدافع عنوان قهرمانی است و مس هم تکواندوکاران خوبی جذب نموده است. با وجود این به شما اطمینان می دهم که فتح تا سرحد توان برای گذر از موانع سخت کوشش خواهد نمود.

لیگ برتر تکواندو در گروه اول آدینه 19 دی ماه با حضور تیم های شهرداری ورامین، مس کرمان، استقلال و فتح صدر البرز شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: teaslimming.ir شناسه مطلب: 876

به "فرصتی برای جبران اشتباه نداریم، پرقدرت به ملاقات استقلال می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصتی برای جبران اشتباه نداریم، پرقدرت به ملاقات استقلال می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید